• 1
  • 2
2008-06-08, 17:45
Medlem
Maxieboys avatar
Ja, stället verkar vara invaderat av minderåriga AFA-iter och dylika rödingar som diskuterar allt annat än topic. Men sommarlovet har väl precis startat så..
Citera
2008-06-08, 18:10
Medlem
M.Skillts avatar
Problemet är att om vi moderatorer är för hårda och rensar som sig bör, skriks det om cencur och att nazister rensar bort sådan som är negativt. Nu ska det inte påverka vårt arbete, men jag har blivit lite försiktigare då jag upplever det som om jag granskas hårdare av användarna, nu är det inget negativt på något sätt, då det endast visar att jag precis som andra moderatorer följer de regler som finns.

Men mitt råd är att ni som upplever att det finns en förfärlig massa ot/regelbrott etc etc i forumet, direkt skickar ett RP på alla dessa. Det gör att vi har mer underlag samt att det inte blir "godtyckligt".

/micke
Citera
2008-06-08, 18:42
Medlem
Wojaks avatar
Jag tror att om kvaliteten ökar på forumet söker sig flera intresserade och kunniga dit.
Jag själv t.ex. håller mig borta från forumsdelar som är dåligt modererade. Då går det inte att hålla en god debatt, hur många medlemmar det än är där som kan sin sak. Idioterna kommer alltid och förstör.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in