2008-05-19, 13:35
Bannlyst
Vet inte om detta varit uppe förut men kan inte hitta nån tråd på sök om just detta. Finns det något sätt att här se när en viss användare loggar in, nån sorts onlinecheck eller något, genom att man får ett pm eller något annat sätt, hittar ingen sådan funktion men det har hänt mig nu några gånger att någon/några minuter efter jag loggat in så får jag pm från personer, kan det vara så att dom pm´at mig när jag varit offline och att sedan pm funktionen ibland har en viss fördröjning innan det dyker upp att jag har ett pm eller kan det bara vara en ren slump? Brukar ju annars få en notifiering till min mail när jag fått pm annars.
Senast redigerad av Apzm1 2008-05-19 kl. 13:38.
Citera
2008-05-19, 13:41
Medlem
micaeles avatar
Nej, någon påminnelse när någon loggar in finns inte, varken på FB eller som standard i vBulletins funktioner. Du kan alltid försöka pusha på teknikerna för det, men sannolikheten att en sådan funktion införs får anses ringa.

Och resten av din text är lite svårförstådd...ja, folk kan skicka pm till dig när du är offline och du får veta det nästa gång du kommer hit. Det där med mail är inte alltid att lita på, det lever sitt egna lilla liv. Ibland kommer det, ibland kommer det inte.
Citera
2008-05-19, 13:52
Bannlyst
Ja glöm det där sista med mailet, är inte helt klar i skallen just nu. Har ingen önskan att en sådan här funktion skulle införas heller, utan tyckte bara det var konstiga sammanträffande att det hänt nu flera gånger att jag helt plöstligt fått pm när jag bara varit inloggad en väldigt kort tid, från sekunder till knappt en minut bara och sedan dyker det upp pm, men antar då att det beror på några enträgna jävlar som sitter konstant och väntar på att man ska logga in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in