2008-05-19, 09:21
Medlem
blue_no1s avatar
vart finns det köp o sälj forum på fb?
har jag missat eller finns det inte?!
hur som helst har jag en 150w hps att sälja,jag vill ha 300:-för den,komplett,utan reflektor dock...
har bild men fattar inte hur man lägger upp den,kan mejla eller nåt..
Citera
2008-05-19, 09:42
Medlem
coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
vart finns det köp o sälj forum på fb?
har jag missat eller finns det inte?!
hur som helst har jag en 150w hps att sälja,jag vill ha 300:-för den,komplett,utan reflektor dock...
har bild men fattar inte hur man lägger upp den,kan mejla eller nåt..

Ja du.. det finns ett köp och sälj men inte i forumet. dom hade tydligen plockat bort det nu

http://www.flashback.se/kopochsalj/

och du får nog inte sälja saker i forumet...

Så ta det lugnt med det där...
Citat:
1.01. Reklam och annonsering är förbjuden

Den som postar kommersiell reklam (spam) i forumet blir avstängd, utan varning. Det är inte tillåtet att använda diskussionsforumet för annonsering.

Undantag:

* Det är tillåtet att ha en länk till sin egen webbplats eller blogg i sin signatur, även om den är kommersiell.
* Det är tillåtet att nämna företag och bloggar i diskussioner så länge inte huvudsyftet är att marknadsföra dessa och det är relevant för diskussionen.
* Referal-länkar får publiceras ifall ingen tjänar pengar (eller andra fördelar) på länken, samt att det finns godtagbara orsaker till att inte länka till webbplatsens startsida.
* Det är tillåtet med bortskänkes-annonser i avdelningen "Recycle your stuff", med undantag för all hantering av läkemedel och droger.
* Det tillåtet med byteshandel av invites och konton i en specifik tråd i avdelningen "Fildelning".

All form av narkotikahandel resulterar i bannlysning. Gränsfall resulterar i varning. Att diskutera narkotika och narkotikahandel är tillåtet så länge det inte kan betraktas som försök till narkotikahandel.
Citera
2008-05-19, 09:54
Medlem
blue_no1s avatar
aha....hade missat det...förlåt då..
Citera
2008-05-19, 18:19
Medlem
ztingers avatar
På swecan så finns det ett köp och säljforum där det säljs massor av liknande prylar som det du försöker sälja. Försök där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in