Jag såg på den här skiten inatt och fattar/fattade inte vad helvetet går ut på egentligen. Någon annan som gör det?
Igår såg jag 4 olika inslag.
Första inslaget; var det en tjej som satt vid en spegel och plötsligt kom det en gammal kärring fram i spegeln och tjejen höll på att skita ner sig, hon sprang ut i bilen men gick tillbaka in i igen och såg kärringen igen.
Andra inslaget; handlade om en tjej som satt i en ring och skulle åka efter en vattenscooter, plötsligt ramlade hon av, en kille sprang ut på ryggen och
gick på vattnet ut till henne. När människorna på stranden såg detta så ville de att han skulle göra det igen, men det gick inte han hoppade i som vanligt.
Tredje inslaget; torris, här var det några ungdomar på ett industriområde där de skulle packa säckar sen när de skulle åka så hade en killen som skulle köra bilen glömt mobilen så han gick tillbaka, trucken körde in i torrisutsprutet och han blev totalt nedsprutad av torris och föll sedan ihop i tusenbitar, som att man släpper en glasskiva eller tappar ett glas, 5 minuter senare kom han i bilen igen som ingenting hade hänt.
Fjärde inslaget; en kille som skulle ha svensexa på en stripklubb, där var det en tjej som skulle gömma sig i tårtan och hoppa fram senare. Då såg man tydligt hur tjejen klev ner i tårtan, PANG så föll lampan och hela ställning ner över henne och tårtan, hon var med 100% stendöd, hela tårtan var mosad och även hon. Tydligen klarade hon sig, hon kom ut från köket sedan på stripklubben.
Ja, slutsatsen för mig är, vad fan är det för skit?