Han kunde ju åkt och letat en stund, eller att dom ringdes emellan...
Sen började dom bråka i bilen igen...
Nej för mobilen hade hon ju kvar hemma..
För övrigt är dom där lägenheterna som som bodde i nybyggda och inte riktigt för gemene man om man säger så. Ska visst vara svindyra. Hur har två så unga personer råd att bo där?
Senast redigerad av Mjölkmustasch 2008-05-20 kl. 22:29.
Ja verkligen. Känner sig så hjälplös när man sitter i närheten av där hos sågs senast (om det nu var hon som gick längst väg 180) och inte är ute i skogen och letar efter henne.
För övrigt är dom där lägenheterna som som bodde i nybyggda och inte riktigt för gemene man om man säger så. Ska visst vara svindyra. Hur har två så unga personer råd att bo där?
Jag tror att PV och N bråkade häftigt. N tog sina 1500 kronor och stack. För att besöka killen i Halmstad? PV drar efter ett tag efter henne. Hittar henne på vägen mot Borås. De blir ännu mer ovänner med tanke på att PV anar att N var på väg till just killen i Halmstad. Han överreagerar. Vad som sedan händer vet förmodligen bara N och GM/PV..............................
Att jag nämner detta som en teori är att polisen hävdar att det fortfarande är PV som sett henne sist i livet. Detta vid 21-tiden. Och enligt utsago så lämnade hon hemmet mellan 19.30 och 20.00. Alltså måste PV ha sett henne ytterligare en gång. Var? Ja kanske då han hämtade hem henne med bil.
Är jag helt ute och reser eller?
Senast redigerad av filuren66 2008-05-20 kl. 22:43.
Jag tror att PV och N bråkade häftigt. N tog sina 1500 kronor och stack. För att besöka killen i Halmstad? PV drar efter ett tag efter henne. Hittar henne på vägen mot Borås. De blir ännu mer ovänner med tanke på att PV anar att N var på väg till just killen i Halmstad. Han överreagerar. Vad som sedan händer kan jag bara sia om..............................
Att jag nämner detta som en teori är att polisen hävdar att det fortfarande är PV som sett henne sist i livet. Detta vid 21-tiden. Och enligt utsago så lämnade hon hemmet mellan 19.30 och 20.00. Alltså måste PV ha sett henne ytterligare en gång. Var? Ja kanske då han hämtade hem henne med bil.
Är jag helt ute och reser eller?
Det är åt det hållet jag också vill komma...
Fast kanske inte just att hon ska träffa Halmstad-killen kanske. Det låter jag vara osagt!
Vad mer exakt räknar du/ni som svindyrt?
Lite mellan tummen och pekfingret i alla fall så man får något om hum om priset.