Citat:
Ursprungligen postat av Diktatur
Är väl inte omöjligt att han just har koll på hur mycket pengar hon har på sig?
Jag har då inte koll på hur mycket kontanter min flickvän har i plånboken (antar det var därifrån som Nat. tog pengarna som hon hade med sig.)
Citat:
Alternativt att han såg henne ta pengar och gå utan att han tänkte så mycket på det. Kan väl inte vara så pass ovanligt att någon ska iväg och köpa cigg eller något nere på hörnet utan att berätta det? Underförstått.
Det, däremot, vore som du säger inte ett dugg konstigt. Men poängen med mitt inlägg var att visa att det troliga är att pojkvännen var hemma när hon stack. Åtminstone jag tycker nämligen det är lite anmärkningsvärt om pojkvännen skulle ha kännedom om att hon tog med sig lite kontanter trots att han inte var hemma. Eller vad tycker du?
Vidare tycker jag också att det är märkligt
om pojkvännen var hemma (och såg att hon tog med sig kontanter) att hon inte sa vart hon skulle, eller att han inte frågade det.
...men det är bara min syn på relationer.
Citat:
Om hon nu levde dubbelliv och fick i sig en överdos någonstans? Verkar dock lite underligt. Har taskig koll på vad droger kostar men då borde hon väl tagit med sig en anselig summa pengar?
Det är möjligt, men det finns absolut ingenting som tyder på det. Därför tycker jag man kan lämna den teorin därhän.