Eftersom det här är Flashback, och inte Alingsås tidning: mormor har, enligt vittnena, gett sig på NGs anhöriga för att hon trodde att de var inblandade - inte för att de var anhöriga. Hon ska till och med ha sagt att hon gärna spenderar tio år på Hinseberg, om hon bara får veta sanningen om vad som hänt barnbarnet.
Jag tror det. Min morbror är gift med en kusin till Nathalies mamma, eller någon form av släkt iaf.
Ja det var väl en ökänd tattarsläkt på mordoffrets sida som var på rättegången och demonstrerade sitt missnöje över mordet mm. Problemet är ju bara det att en i den släkten mördade tattueraren Håkan på ångpannegatan på ett vidrigt sätt. Så det är kanske inte det sista vi har hört i detta fall.
Eftersom det här är Flashback, och inte Alingsås tidning: mormor har, enligt vittnena, gett sig på NGs anhöriga för att hon trodde att de var inblandade - inte för att de var anhöriga. Hon ska till och med ha sagt att hon gärna spenderar tio år på Hinseberg, om hon bara får veta sanningen om vad som hänt barnbarnet.
Minns jag fel om det inte var pojkvännen hon ville prata med när hon gjorde det där besöket? Men att hon aldrig fick lov att prata med honom för mamman när hon kom dit.
Minns jag fel om det inte var pojkvännen hon ville prata med när hon gjorde det där besöket? Men att hon aldrig fick lov att prata med honom för mamman när hon kom dit.
Ok, jag trodde det var efter att de funnit kroppen för då var det väl också personer som var där och hotade? Någon som kan bringa klarhet?
Åtalet gäller händelser efter att NG har dömts för mordet, och hoten är riktade mot hans föräldrar. Mormor har hävdat, enligt vittnen på föräldrarnas gård, att föräldrarna (främst mamman) ska vara inblandad och veta mer än vad som har framkommit.