Citat:
Ursprungligen postat av fiskarna
Du som verkligen verkar ha torrt på fötterna, tror du.
Berätta för oss andra om NJ:s föräldrar och syskon som skattebetalarna fått dra försorg om.
Tror att många FB:are skulle tycka vore intressant.
NG:s mamsen har i åtminstånde alla hästar hemma.
vet inte det hela men eftersom det stör dig är du förmodligen släkt eller anhörig så du får en möjlighet att tala
nu har inte jag exakt det belopp som varit aktuellt under alla hennes barns uppväxt utan jag räknar säg 950/mån som är aktuellt åtminstone under några år av ungarnas uppväxt ggr 6 = 5700 kr/mån därtill dagisplats mammaledighet skolgång bvc tydligen socialbidrag enl tidigare skribent så hur vore det nu om hon hade tillfört lika mycket tillbaka som i fortsättningen som hennes son kommer att kosta skattebetarna 102000 i månaden om det blir kåken lite svårt va

då är det ändå en utav ungarna som kostar oss 102000 i månaden exkl rättegångs/advokatkostnader o psykisk hjälp till anhöriga

efter en snabb kalkylering 950 * 12 = 11400 per år/unge blir detta 205200 per unge som i sin tur landar på 1231200 bara i barnbidrag för alla därtill alla kostnader runtom beräknat från födsel till 18 år så berätta nu gärna om allt underbart hon tillfört sina barn värderingar m.m drömmare men försök inte säga att hon ska vara realistisk eftersom hon inte kan tro han är en mördare
alla hästar ja du fall om nu det vore fallet så varför ligga runt med allt o alla ger detta barnen schysst bra uppfattning inför livet

vet inte hur det ser ut i din uppväxt men om mina föräldrar vore skiljda hade jag önskat mig ett fosterhem för att slippa konstanta fadersgestaltsbyten/ons i min tillvaro
en enda pappa hade givetvis inte varit bättre eller inte heller att hålla sig till att inte bara föda på löpande band så att de kunde fått mer tid per unge
glöm inte berätta lite mera om dina egna torra förra fötter/hästar/uppväxt nu