2008-09-28, 13:58
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
suck

Jag förstår om ni som är närmare (?) redan VET..
Men det gör ju inte vi andra, fast jag TROR det är hon o skulle bli mycket förvånad om det inte var det!
Citera
2008-09-28, 13:59
Medlem
Enlgt GP redan imorse,

i papperstidningen, var det klart att det var hon, det fanns andra föremål som styrkte identiteten.
Citera
2008-09-28, 14:02
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Förvirrad!

jag talade med ett medium igår hon sa att det inte var nathalie som hittats!
vad är rätt/fel
Citera
2008-09-28, 14:06
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
vad är rätt/fel

Medium Prata med medium om mordfall Tillförlita sig ett medium att komma med korrekt information
Citera
2008-09-28, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
vad är rätt/fel
Ett medium kan du ju helt lugnt strunta fullkomligt i.
Citera
2008-09-28, 14:09
Medlem
flashmickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HruHur
Varför begrava henne nära barndomshemmet?

Har inte läst hela trådn och nån kanske redan tagit upp det.

Leif GW nämnde i nått Efterlyst program att det var mycket (med betoning på mycket) vanligt att mördare som gömde undan en kropp ofta placerade den nära barndomshem eller i alla fall i ett välbekant område. Tydligen någon reflex som tar över i den stressade situationen. Så var det med pensionärsparet i Skåne (Polisen letade dock i fel sjö först). Nån kropp som hittas på Värmdö (om jag minns rätt) för nått år sedan. Eklund gjorde väl densamma med Engla. Och Bobby stoppades väl i sjö nära där mannen bott förut. (Här kanske jag minns fel).
Citera
2008-09-28, 14:14
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solblomma
i papperstidningen, var det klart att det var hon, det fanns andra föremål som styrkte identiteten.

Topprubriken på GP:s sajt lyder just nu "Identifieringen av kvinnokroppen dröjer", så du blandar nog ihop formellt fastställande med polisiärt arbete, trots att vi just ägnat ett par sidor åt att diskutera detta...
Citera
2008-09-28, 14:20
Medlem
mjohan84s avatar
Är det någon annan här inne som reflekterar över att Ns mamma Lillemor hela tiden har trott på PVs oskuld till detta och aldrig trott att det var han som skulle ha gjort detta? Nu har de ju intervjuat mamman igen där hon nu byter linje helt tvärt och säger att hon alltid trodde att det var han som hade gjort något med N
Citera
2008-09-28, 14:21
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Är det någon annan här inne som reflekterar över att Ns mamma Lillemor hela tiden har trott på PVs oskuld till detta och aldrig trott att det var han som skulle ha gjort detta? Nu har de ju intervjuat mamman igen där hon nu byter linje helt tvärt och säger att hon alltid trodde att det var han som hade gjort något med N

Kan han ha erkänt?
Citera
2008-09-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Jupp, jag noterade också detta, och det stämmer illa med hur hon reagerade i början, då tog hon Nik*as i försvar ja. Hon har kommit till insikt nu och då byter hon fot.

Inte ovanligt att kärringarna är lite småförtjusta i döttrarnas pojkvänner
Citera
2008-09-28, 14:27
Medlem
mjohan84s avatar
Dunno... Men jag tycker att det är väldigt mystiskt att Mamman byter linje helt tvärt nu och säger att hon har misstänkt killen hela tiden när hon har pratat om en snäll och oskuldsfull pv innan typ...
Citera
2008-09-28, 14:30
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Kan du utveckla den anklagelsen lite bättre?

Och om du nu förstår så kanske du kan förklara för oss alla vad som ligger bakom detta?
Det är ingen "anklagelse" och inte ens ett påstående, utan ett antagande jag gjort om din okunskap. En "anklagelse" är ett allvarligt juridiskt begrepp som inte ska missbrukas på det sätt som du nyss gjorde.
Han har mördat henne och gömt kroppen för att dölja sitt brott. Det är det du inte verkar förstå. Men jag kan ju missuppfattat din teori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in