En snabb fråga, vad skulle hända egentligen om man postade bilderna till amerikansk media/svensk media eller vita huset och frågade vad i h""""""e dagens presidenter/kandidater gör nuförtiden. SKulle det bli ett liv i media eller skulle media tex bara struna i bilderna? Kan det bli brott av förtal eller så? :O
En snabb fråga, vad skulle hända egentligen om man postade bilderna till amerikansk media/svensk media eller vita huset och frågade vad i h""""""e dagens presidenter/kandidater gör nuförtiden. SKulle det bli ett liv i media eller skulle media tex bara struna i bilderna? Kan det bli brott av förtal eller så? :O
Blev ju en del snack om dom svenska damernas stafett lag när det gjordes om bilder på dom :P
Skitbra tråd xD Men är detta verkligen lagligt ?? Jag vill inte att ni slutar utan jag är bara nyfiken får man göra såhär med kännda personer ??
bra fråga faktiskt.. Vår svenska "PUL" gäller väl inte kändisar? Eller rätta mig om jag har fel.. Men kan tänka mig att det strider säkert mot någon lag, typ att man itne får förlöjliga mågon..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!