2008-05-18, 18:43
Medlem
Kommer det komma ngon ny uppgradering av Macbook i sommar, s det r vrt att vnta lite med att kpa en? En klasskompis till mig snackade ngot om det, men har inte hittat ngot konkret om det p ntet..
Citera
2008-05-18, 19:13
Medlem
siarens avatar
http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook

Dr listas rykten, och du kan se nr modellen uppdaterades senast.
Citera
2008-05-18, 19:32
Medlem
Meursaults avatar
Varfr bry sig? MacBook verkar vara ungefr likvrdig andra sm design-laptops i prisklassen, lite efter kanske men funkar fr vad den r mnad fr. Dom kommer inte slnga in ngot fett grafikkort i en uppdaterad version nd, s vad r det att vnta p?
Citera
2008-05-18, 19:58
Bannlyst
Kpguiden p Macrumors r inte mycket att g efter, bara en slags minimal fingervisning som r mest anvndbar fr att kolla s att inget precis blivit uppdaterat. Det pratades lite om nya MacBook modeller p WWDC den 9 Juni, men jag hade nog inte satsat pengar p det.
Citera
2008-05-18, 20:40
Medlem
siarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ★★★
Kpguiden p Macrumors r inte mycket att g efter, bara en slags minimal fingervisning som r mest anvndbar fr att kolla s att inget precis blivit uppdaterat.

De senaste ryktena om den aktuella modellen listas p samma sida. Det r det som r mest intressant.
Citera
2008-05-18, 20:55
Medlem
TiniZs avatar
Vnta till nsta konfa som r den 9 juni. Det ska jag gra och det verkar fga troligt att det kommer en lttmetalldesign p Macbooken, tycker jag.
Citera
2008-05-18, 21:05
Medlem
Jag lste in en trd p macworls forum att nya macbooks frmodligen inte kommer komma frrens p Q3 som r i hst. Men somsagt jag kommer ocks vnta tills den 9e juni bara fr att vara sker.
Citera
2008-05-18, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av linneth
Jag lste in en trd p macworls forum att nya macbooks frmodligen inte kommer komma frrens p Q3 som r i hst. Men somsagt jag kommer ocks vnta tills den 9e juni bara fr att vara sker.
Q3 r ju iofs mellan Juli-September, hst r vl att ta i.
Citera
2008-05-18, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siaren
De senaste ryktena om den aktuella modellen listas p samma sida. Det r det som r mest intressant.
Sg ngon underskning om hur mycket av ryktena kring Apples produkter som stmmer, och har fr mig att det lg ngonstans runt 0,4 - 0,5% som gick i ls. Det r sledes helt ointressant att lsa rykten ur ett konsumentperspektiv. Men det r sjlvklart svrt att lta bli ur ett nyfiket perspektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in