2008-05-18, 23:57
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
Självklart skall alla hans barn tas hit och kompenseras, eller menar du kanske att barnen skall leva faderslösa bara för att en kåt kärring har snott deras far?

Om så självaste Angelina Jolie ville gifta sig med mig och ha mig boende med henne borta i Amerika så hade jag varit tvungen att tacka nej p ga min dotter bor här. Så borde Gambianerna tänka också.

Finns programmet upplagt på SVT Play??
Citera
2008-05-19, 05:36
Medlem
Ördögs avatar
I fjol skickade Reuters ut en feature-artikel om hur uttjänta vita kärringar slår runt med sina svarta hingstar i Kenya ... Artikeln kan läsas på ett otal nätsajter, exempelvis här.

http://www.canada.com/topics/travel/...8d1651&k=43519

På vissa sajter gav artikeln upphov till en omfattande debatt. På American Renaissance är kommentarerna dessvärre borttagna ...

http://www.amren.com/mtnews/archives..._white_wom.php

... men på Stormfront och Free Republic finns de kvar.

http://www.stormfront.org/forum/show...as-440147.html
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1930692/posts
Senast redigerad av Ördög 2008-05-19 kl. 05:39.
Citera
2008-05-19, 07:25
Medlem
trass avatar
Enradare raderade, även några som gav ett gott skratt

/mod
Citera
2008-05-19, 08:02
Bannlyst
Hade tv'n på i bakgrunden efter tio igår kväll då ett nytt program startar, några minuter in är där plötsligt nån äldre kvinna som förnöjt konstaterar att afrikanska negrer generellt har större kuk. Oväntat inslag.. Man spetsar öronen lite. Lite senare kom hon in på något resonemang att det är pga att temperaturen kan nå över 50-gradersstrecket därnere, som de även har förmågan att bibehålla erektion efter ejakulering (?) ..Annars blir inga barn gjorda. Bestämt sa hon ungefär så. Kände hur mina kinder plötsligt blir ilsket röda å henne och hennes familj och barns vägnar. Once you go black you never go back, sa hon inte, men det var väl det hon eg. ville ha sagt gissar jag. Förbannade snuskkärring. Dålig tv.
Senast redigerad av grinig 2008-05-19 kl. 08:04.
Citera
2008-05-19, 08:08
Medlem
Apspektakels avatar
Drar slutsatsen att detta visades på SVT, fan vad skönt det är att jag inte betalar tv-licensen.

Sen ser jag inget fel i deras pakt med djävulen, om man skall uttrycka det så.
Båda dom två tjänar på det.
Hon får i fittan i några år till och negern slipper det råtthållet han föddes i.
Senast redigerad av Apspektakel 2008-05-19 kl. 08:10.
Citera
2008-05-19, 11:22
Medlem
Svampfests avatar
Bara jag som reagerade på hur snällt artikeln var skriven? Kan det vara så att för att det handlar om kvinnor som fixar män så ses det hela som någonting "bra"?

Har svårt att tänka mig en sådan artikel som handlar om män som åker till Thailand för att fixa sig en fru, de är ju svin per automatik.

Citat:
Traktorintresserade Olof trotsar fördomar och åker till Thailand för att hämta hem en fru.

Never gonna happen..
Senast redigerad av Svampfest 2008-05-19 kl. 11:24.
Citera
2008-05-19, 15:02
Medlem
Noel Parkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampfest
Bara jag som reagerade på hur snällt artikeln var skriven? Kan det vara så att för att det handlar om kvinnor som fixar män så ses det hela som någonting "bra"?

Har svårt att tänka mig en sådan artikel som handlar om män som åker till Thailand för att fixa sig en fru, de är ju svin per automatik.

På kunskapskanalen diskuterade inbjudna gäster de uttalanden den där äckliga damen i gult gjorde. I studion satt en orgasmdoktor (kvinna med egen sexshop). Denna kvinna var själv i 60-årsåldern och det var tydligt att hon själv tillhörde det sexturistande släktet gammlus kärringus. Framförallt så reagerade några i stuidion på att det var rasistiskt att tillskriva alla afrikaner samma egenskaper och att tro att Afrika är ett land. Att dessa kärringar köper sex var ingenting som man tog så hårt på. Två kvinnor i studion såg inget problem med det och började babbla om hur fri kvinnor blir när de åker på semester och kopplar av och annat snack.
Citera
2008-05-19, 17:13
Medlem
Vaftrudners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grinig
Hade tv'n på i bakgrunden efter tio igår kväll då ett nytt program startar, några minuter in är där plötsligt nån äldre kvinna som förnöjt konstaterar att afrikanska negrer generellt har större kuk. Oväntat inslag.. Man spetsar öronen lite. Lite senare kom hon in på något resonemang att det är pga att temperaturen kan nå över 50-gradersstrecket därnere, som de även har förmågan att bibehålla erektion efter ejakulering (?) ..Annars blir inga barn gjorda. Bestämt sa hon ungefär så. Kände hur mina kinder plötsligt blir ilsket röda å henne och hennes familj och barns vägnar. Once you go black you never go back, sa hon inte, men det var väl det hon eg. ville ha sagt gissar jag. Förbannade snuskkärring. Dålig tv.

Ja, nu väntar vi på motsvarande reportage om Gunnar 68 år som hämtat hem en tjej från Thailand och skryter om att thailändskorna har så trånga fi**or och att de kan hålla på i timmar eftersom temperaturen i Thailand ofta är över 40 grader.
Citera
2008-05-19, 17:35
Medlem
suetoniuss avatar
Det är ju helt absurt att man skall kunna dra med sig hela sin storfamilj till ett land som tillhör en annan kulturell och ekonomisk sfär bara för att man är gift några år med en kvinna som har passerat klimakteriet. När den sista räddningsbåten är överfull så kommer vi alla att drunkna på denna jord.

Att hon åker ner och får lite negerkuk och att de unga männen samtidigt får prova på en vit kvinna (det finns inte så många på jorden), samt får lite pengar, ser jag dock inget stort problem med. Det borde dock vara obligatoriska HIV-test på de som på skriftlig fråga erkänner att de har haft sexuellt umgänge under utlandsresan och lögndetektortest för de som förnekar detta, åtminstone vad beträffar äldre kvinnor som åker ner på egen hand till afrika, eller män som gör detsamma till sydostasien.
Citera
2008-05-19, 19:32
Medlem
CaptainNemos avatar
Ett sätt att stoppa alla dessa importnegrer är att införa samma krav som USA har på sina invandrare - att man klarar av ett antal hälsotest, HIV är en av flera sjukdomar som gör att du inte kan få visum ens för inresa.
Citera
2008-05-19, 20:08
Bannlyst
Jag säger ingenting om att gamla svettiga klimakterie-haggor på 50+ med framfallet passerat åker ner till Gambia eller Kenya etc, för att få negerkuk (eftersom dom som dom jurassic-dronter dom är, inte kan få till det här hemma i Sverige) Men man kan fanimig begära att dom efter 50 års livserfarenhet själva borde fatta att detta handlar om massor utav sex i utbyte mot en gratisresa till något europeiskt land, och inte om evig kärlek och trohet från dom unga svarta männens sida.
Senast redigerad av Poopeye 2008-05-19 kl. 20:17.
Citera
2008-05-19, 21:40
Medlem
Doncos avatar
Min förhoppning

Jag tror att många med mig känner sig äcklade av att se detta fenomen. Tack och lov så gynnar inte det här negerns vara i Sverige - Snarare tvärtom, kärring + neger = äckligt som satan i mångas ögon.

"Once you go black, the whites won't you back"

Som någon annan skrev, det skulle verkligen vara intressant att se hur empatiska "tittarna" är till Bosse 56 år som åker till Thailand och hämtar en fru för "evig kärlek"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in