Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-05-18, 13:25
Medlem
Hur är det med er andra killar egentligen? Jag själv klarar inte av att runka till en bild på min tjej.. Hur är det med er andra?
Citera
2008-05-18, 13:36
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonnagetya
Hur är det med er andra killar egentligen? Jag själv klarar inte av att runka till en bild på min tjej.. Hur är det med er andra?

Skicka en bild av din tjej så ska jag testa...

OnT: Nej, finner det ganska svårt faktiskt. Vet inte varför...
Citera
2008-05-18, 13:39
Medlem
Meursaults avatar
Skulle nog kännas rätt skumt.

Jag skulle nog ha svårt att runka till en bild på någon jag kände över huvud taget.

Däremot fantiserar jag oftast om min tjej när jag runkar, även om jag kollar på en bild på någon annan tjej som jag inte känner. Det måste vara möjligt att totalt objektifiera tjejen på bilden så att man kan låta fantasin göra med bilden vad den vill, och det skulle bli rätt svårt om man kände tjejen, tror jag.
Citera
2008-05-18, 17:30
Medlem
J.Ns avatar
Inga problem alls även om det möjligen kan kännas lite fånigt att göra det till video eller bilder av någon man vanligtvis träffar så ofta så man slipper ha sex med sig själv.
Citera
2008-05-18, 17:32
Medlem
DontMissShiftys avatar
Är det inte vanligare att man fantiserar om andra än sin tjej? Kommer ihåg att jag inte fantiserade om mitt ex .
Citera
2008-05-18, 21:24
Bannlyst
FÖR HELVETE! Är du helt sjuk! Så kan du ju inte göra ... NÄ fy fan alltså!
Citera
2008-05-18, 23:17
Medlem
Nedomanskys avatar
Fantisera om tjejen när man runkar? Är det inte meningen att man skall komma när man runkar?
Citera
2008-05-18, 23:26
Medlem
påves avatar
ähh, bilder i sig är så 90-talet, det är ju videos som gäller. Spela istället in din flickvän och pröva runka til filmen
Citera
2008-05-18, 23:27
Bannlyst
Om frugan är bortrest några dagar eller jobbar några dygn i sträck så tänker jag alltid på henne när jag onanerar. Har dock aldrig ens kommit på tanken att ha ett kort på henne framför mig när jag gör det.
Citera
2008-05-18, 23:42
Medlem
Slints avatar
Det har jag gjort. Gäller dock att tjejen man är tillsammans med är jäkligt sexig.
Citera
2008-05-19, 14:24
Medlem
slowhands avatar
Jag har svårt att fantisera om någon jag är riktigt riktigt kär i. Ha sex går bra, men när man runkar funkar det av någon anledning mycket bättre att fantisera eller titta på någon man inte har känslor för.
Citera
2008-05-19, 14:30
Medlem
Spinnacers avatar
Inte till bilder/film kanske. Men att fantisera om, ja.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in