2008-05-18, 13:13
Medlem
Hej, jag har ett problem på windows vista, det är så att när jag vill växla mellan fönster så finns det ett "flashigt" gränssnitt då det kommer upp lite snyggt alla fösnter typ snett bakom varandra, nu är det så att detta inte fungerar, utan en vanlig ruta med alla program som är uppe kommer upp, jag vet inte varför, kan någon hjälpa mig?

Tack på förhand
Citera
2008-05-18, 13:18
Medlem
Jag har själv aldrig kört med det men jag har för mig att det inte är ALT + Tab för att få fram det här "flashiga", testa något i stil med Windowsknapp + Tab, CTRL + Tab eller något sånt och se om det går.

Kolla också så att du har igång Aero gränssnittet då det behövs för att kunna tabba på det viset.
Citera
2008-05-18, 13:20
Medlem
Typemynames avatar
Windows knappen + TAB för det "flashiga"
ALT + TAB för den vanliga.
Citera
2008-05-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pletzturra
Jag har själv aldrig kört med det men jag har för mig att det inte är ALT + Tab för att få fram det här "flashiga", testa något i stil med Windowsknapp + Tab, CTRL + Tab eller något sånt och se om det går.

Kolla också så att du har igång Aero gränssnittet då det behövs för att kunna tabba på det viset.

OKej, tack, hur får jag igång Aero da :S ?
Citera
2008-05-18, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mralen
OKej, tack, hur får jag igång Aero da :S ?
Högerklicka på skrivbordet, välj Properties och sedan Window Color and Appearance, där under Color scheme väljer du Windows Aero.
Citera
2008-05-18, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pletzturra
Högerklicka på skrivbordet, välj Properties och sedan Window Color and Appearance, där under Color scheme väljer du Windows Aero.

Tack av alla som skrev, har ficksat det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in