Hej, jag har ett problem på windows vista, det är så att när jag vill växla mellan fönster så finns det ett "flashigt" gränssnitt då det kommer upp lite snyggt alla fösnter typ snett bakom varandra, nu är det så att detta inte fungerar, utan en vanlig ruta med alla program som är uppe kommer upp, jag vet inte varför, kan någon hjälpa mig?
Jag har själv aldrig kört med det men jag har för mig att det inte är ALT + Tab för att få fram det här "flashiga", testa något i stil med Windowsknapp + Tab, CTRL + Tab eller något sånt och se om det går.
Kolla också så att du har igång Aero gränssnittet då det behövs för att kunna tabba på det viset.
Jag har själv aldrig kört med det men jag har för mig att det inte är ALT + Tab för att få fram det här "flashiga", testa något i stil med Windowsknapp + Tab, CTRL + Tab eller något sånt och se om det går.
Kolla också så att du har igång Aero gränssnittet då det behövs för att kunna tabba på det viset.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!