• 1
  • 2
2008-05-22, 17:01
Bannlyst
Jag tycker nog att flunitrazepam klår alprazolam iaf.. men det kanske bara är jag..
Citera
2008-05-22, 17:05
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathstar242
Jag tycker nog att flunitrazepam klår alprazolam iaf.. men det kanske bara är jag..
jag håller med. funderade en stund, och visst är det så hihi. inte så snabb.
Citera
2008-05-22, 20:08
Medlem
RockyRambos avatar
Jag håller med, fluni varje dag framför alpra. Alpra är ren skit tycker jag, men många gillar den uppenbarligen. Sen tycker jag fluni är rätt jobbigt på det sättet att hela kittet tar slut på en kväll, gör alltid slut på 20 tabletter direkt om jag har det, inte något drygt att knarka ner sig på direkt.
Citera
2008-05-23, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Jag håller med, fluni varje dag framför alpra. Alpra är ren skit tycker jag, men många gillar den uppenbarligen. Sen tycker jag fluni är rätt jobbigt på det sättet att hela kittet tar slut på en kväll, gör alltid slut på 20 tabletter direkt om jag har det, inte något drygt att knarka ner sig på direkt.

Håller med här ,kan Alpra kan inte mätas med mäster benson fluni ,men man får ta med sig 5-6 st ut slänga allt med en gång börja ha kul!!!!!!! O GE FAN I TAXI HEM FÖR ATT HÄMTA ETT PAR FLER ,gjort det antal gånger...det blir inte bättre men man fattar ju inte i det läget
Citera
2008-05-23, 01:21
Bannlyst
Den goda nyheten do m e tillbaka mummmmmmmmmmms
Citera
2008-05-23, 01:34
Bannlyst
Fm1 var mina favvoriter i många år men efter ha hamnat hos polisen och blivit dömd antal gånger så har jag ändrat mig.Blir för aggressiv på fm1 så nu är Xanor underbart för min del. För jag blir mest lugn på dom men det är klart ibland så knapprar man en och en annan FM1a
Citera
2008-05-23, 02:12
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoLove_
Den goda nyheten do m e tillbaka mummmmmmmmmmms

tell me about it hehe, gott du
Citera
2012-07-11, 20:10
Medlem
Flunizar alla gånger