Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-17, 12:03
Medlem
Kyotos avatar
Hej, jag spelar spelet Tibia och har där en "Bot" som kallas Cavebot. men norton säger att boten inehåller en trojan.. så nu kan jag inte starta min bot. hur gör jag för att stoppa den från att göra så? vill nämligen använda den.
Citera
2008-05-17, 12:06
Medlem
Zellboms avatar
Avinstallera Norton-Antivirus?

Annars finns det en funktion som stoppar norton från att skanna en viss mapp.. Testa den.
Citera
2008-05-17, 12:10
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zellbom
Avinstallera Norton-Antivirus?

Annars finns det en funktion som stoppar norton från att skanna en viss mapp.. Testa den.

tack för snabbt svar! ^^,

Hmm, var finns denna funktion?? är nästan helt ny när de gäller datorer :P
Citera
2008-05-17, 12:15
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
tack för snabbt svar! ^^,

Hmm, var finns denna funktion?? är nästan helt ny när de gäller datorer :P

Jag förslår en titt i den klistrade tråden sen en post i rätt subforum, i ditt fall vore MS - Windows bättre än it-säkerhet då användning av funktioner i AVP inte behandlas här.
Citera
2008-05-17, 12:16
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Jag förslår en titt i den klistrade tråden sen en post i rätt subforum, i ditt fall vore MS - Windows bättre än it-säkerhet då användning av funktioner i AVP inte behandlas här.

okej^^, tack testar med det, mjo kanske men anti virus program lät lite som it säkerhet. men tack för hjälpen.
Citera
2008-05-17, 12:17
Medlem
Zellboms avatar
Det har jag ingen aning om, du kan ju kolla med nortons tekniksupport?

Det kan ligga i närheten av antispyware-skyddet.. typ "allow files & folders" eller något. Jag har inte använt Norton på tre år, så jag är inte direkt expert..
Citera
2008-05-17, 12:44
Medlem
ChristianXs avatar
ITS -> Windows

/Mod
Citera
2008-05-17, 19:22
Medlem
Liberty.s avatar
man använder inte norton
Citera
2008-05-17, 19:49
Medlem
Hejsan1s avatar
Norton tokvarnar ju för allting som slutar på .exe i princip. Testa bara stänga av Norton medan du kör den kanske? Annars som sagt avinstallera det helt och skaffa något bättre.
Citera
2008-05-18, 15:54
Medlem
...eller om det är så att det är en trojan i botten och du inte bör köra den för att undvika att råka illa ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in