Citat:
Ursprungligen postat av timpan8
ja spelet minemeras till en liten ruta
Problemet är bara att spelet har en tendens att knasa till sig när jag gör så. Texturerna brukar bli självlysande när jag tar tillbaks spelet igen (inte alltid, men ibland). Så det är därför jag hade tänkt att det här skulle vara en bra lösning.
Citat:
Ursprungligen postat av noiser
Besta lösningen som jag användt är att ha maximized windowed mode på den primära skärmen, sedan har man vad man än vill på den andra.
Jepp, men det funkar bäst när man inte spelar tycker jag. Funkar bäst när man bara vill utöka skrivbordet