2008-05-17, 11:21
Medlem
Hispers avatar
Hur modsen tänkte? Jag tycker de tänkte rätt för din tråd var inte humor än mindre en rolig historia.
2008-05-17, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Har du prövat att PM:a ojn och diskutera med honom? Han är förvånansvärt trevlig, faktiskt. Annars tycker jag att modereringen i Humor har diskuterats generellt i rätt många trådar nu, så det kanske inte behövs en till?

/ Den andra moderatorn i Humor.

Jo, jag har testat innan att kontakta moderatorer som låst diverse trådar jag skapat, har aldrig fått svar innan så tänkte att en tråd kunde vara i plats.

Denna tråden är förövrigt motsatsen till ubersantas tråd, där han förespråkar ett mer modererat humorforum medans jag förespråkar ett mer öppet forum.
2008-05-17, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Hur modsen tänkte? Jag tycker de tänkte rätt för din tråd var inte humor än mindre en rolig historia.

Tack för ännu en subjektiv tanke! Du har inte lärt dig något av denna tråden ser jag.
2008-05-17, 11:27
Medlem
ChristianXs avatar
De tänkte väl som så att det inte fanns något att diskutera. Detta är ju ett diskussionsforum. Skulle du bara posta en bild på en bil i Bilar, båtar och fordon så skulle den troligen kastas på samma sätt.
2008-05-17, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
De tänkte väl som så att det inte fanns något att diskutera. Detta är ju ett diskussionsforum. Skulle du bara posta en bild på en bil i Bilar, båtar och fordon så skulle den troligen kastas på samma sätt.

Kommentaren han la till om att detta inte är humor var väl då rätt onödig? Hade diskussionsunderlag varit problemet hade han kunnat låsa tråden och skrivit att om ts vill ha den öppnad får han pm:a mig att han är berädd att lägga till ditten och datten men så var ju inte fallet eller hur?
2008-05-17, 13:52
Medlem
El Zorros avatar
Skicka ett PM och fråga. Får du inget svar inom rimlig tid så skicka ett PM till mig så låser jag upp denna.

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in