Vet inte om Theralen är besläktat med Nozinan rakt av, men båda är väl neruleptika? I alla fall så brukar jag bli helt matt i kroppen när jag tagit Theralen. Blir både orkeslös och stapplig(eller vad man ska kalla det) då jag stapplar fram istället för att gå som folk, det är iaf så som det känns. Så, det kan ha varit en effekt av Nozinanen som kraftigt förstärktes av din kombo med alkohol och Iktorivil. Det är min lilla gissning som total lekman.
Kollar man fass så ser man några av biverkningarna som kanske förklarar det hela lite:
Citat:
Blodtrycksfall och hjärtklappning som medför risk för svindel kan förekomma, varför sängläge rekommenderas i känsliga fall vid högre doser
Citat:
Feber med muskelstelhet, skakningar, blodtrycksfall och medvetanderubbning är en mycket allvarlig sällsynt biverkan
Du upplevde inte denna biverkning då? :
Citat:
Förlängd och oftast smärtsam erektion av penis som inte är förenad med sexuell upphetsning
Blodtrycksfall verkar inte vara helt svårt att drabbas av, och det är väl något som bidrar till att man lätt tuppar av och/eller känner sig totalt svag och orkeslös? Sen är ju Ikton som sagt muskelavslappnande och tillsammans med alkohol så förstärks ju benson effekter vilket antagligen bidrog till problemen.
Har inga andra speciella teorier och det känns som om du som vanligt har koll på det mesta när det gäller mediciner redan, men kanske tillförde det något förutom självklarheter om man kan kalla teorierna för detta...