2008-05-16, 17:53
Medlem
Som rubriken säger så bootar inte mitt XP. När jag startar datorn så kommer jag fram till XP loggan, sen åker den blåa "ladd"mätaren bara runt. Efter någon minut så stannar den, för att sedan börja gå igen. Detta har hänt förut, men datorn har starta utan problem. Men idag när jag skulle starta så händer detta.

Har startat om datorn och gått in i felsäkertläge, för att göra en systemåterställning. Men samma problem uppstår när datorn ska boota. Vill helst inte formatera, men om jag måste så blir det den sista utvägen.

Tack på förhand!
2008-05-16, 17:58
Medlem
rymdraketens avatar
Hände faktiskt samma sak för mig förut när jag Körde Win XP, dock var det så att innan ville den inte stängas av helt och hållet när man bootade ner den heller. Sedan hände det där efter ett tag, jag installerade om skiten dock.

Tråden ligger i fel forum dock, det finns en Windows-del.
2008-05-16, 18:03
Medlem
ber om ursäkt för detta, är inte inne så mycket på flashback längre. Men nu är det faktist lite akut, då jag måste jobba med skolarbete i helgen.. Kanske nån modd kan flytta tråden?
2008-05-16, 18:16
Medlem
SLOBs avatar
Nej, faktiskt inte. Jag är trött på att flytta förirrade XP-trådar och den här var inte ens tveksam. Gör om, gör rätt.

Tråd låst.

/S
mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in