2008-05-16, 15:20
Medlem
MycketBras avatar
Detta kan vara en av de tråkigaste rubrikerna någonsin...men jag söker ett slags strykjärn jag såg på tv en gång i något tv-shop liknande program. Det använde ånga för att släta ut veck och kunde användas även när kläder hängde på galge tex. Verkade rätt bra...nu vill jag hitta...någon som vet?
Citera
2008-05-16, 16:43
Medlem
MycketBras avatar
Hittade till slut produkten...Tobi:

https://www.tvins.com/products/tobi/tobi.php

Hoppas den är så bra som utlovas...man får se.
Citera
2008-05-16, 18:15
Medlem
Fick en sån där av min bror som tröttnat på den då den inte funkade, försökte själv några gånger men slängde den sen.
Citera
2008-05-16, 20:34
Medlem
MycketBras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vampireslayer
Fick en sån där av min bror som tröttnat på den då den inte funkade, försökte själv några gånger men slängde den sen.
Mhmm, tog den inte bort veck alls? Ingen skillnad? Har redan beställt en nu så jag lär testa själv men det låter ju inte lovande...måste vara någon slags fuskveck de använder i reklamfilmen då...
Citera
2008-05-17, 00:27
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketBra
Detta kan vara en av de tråkigaste rubrikerna någonsin...men jag söker ett slags strykjärn jag såg på tv en gång i något tv-shop liknande program. Det använde ånga för att släta ut veck och kunde användas även när kläder hängde på galge tex. Verkade rätt bra...nu vill jag hitta...någon som vet?
Mellanslag efter punkt. Ny mening inleds med stor bokstav. Särskrivning används aldrig. Du har en ofullständig mening och en som helt saknar huvudsats. Dessutom är ditt 'tex' är felplacerat samt felskrivet.
Citera
2008-05-17, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Mellanslag efter punkt. Ny mening inleds med stor bokstav. Särskrivning används aldrig. Du har en ofullständig mening och en som helt saknar huvudsats. Dessutom är ditt 'tex' är felplacerat samt felskrivet.

Är denna tråd en svenskakurs ?
Eller ska man skriva "svenska kurs", Gunnar ?
Citera
2008-05-17, 11:48
Medlem
MycketBras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Det där hade endast varit kul om du hade haft rätt. Min avancerade svenska är uppenbarligen långt ovanför ditt huvuds förståelse, dock inget ett rejält kokt stryk inte kan lösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in