2008-05-16, 13:05
Medlem
mrgyntros avatar
Tjena, ska snart dra på en resa med en polare till något div resmål. Kommer vara borta i ca 1v så europa känns smidigast. Jag skulle gärna vilja ha ett tips på en skön storstad med puls och uteliv i ett varmt klimat så man även kan komma hem med en hyfsad bränna. Om stället i fråga har bra tillgång till röka är det ett stort plus . Har funderat på Barcelona eller nån annan storstad i Spanien.
Någon som har något annat förslag? (obs Amsterdam är borträknat)
Citera
2008-05-16, 13:29
Medlem
jumpcuts avatar
Ja, det är väl Barcelona som är överlägset för festsugna ungdomar som vill ha både storstad och strand?

Annars finns ju Marseille, men det är väl knappast jämförbart...
Citera
2008-05-17, 02:42
Medlem
mrgyntros avatar
känns som de lutar åt det hållet då, har hört mkt bra om den staden
Citera
2008-05-17, 09:20
Medlem
Savoys avatar
Lissabon kan du prova som alternativ. Väldigt skönt klimat och i varje gathörn nere i centrum blir man tillfrågad om man vill köpa "haschisch" eller "coca", redan mitt på dagen.

Jag tycker personligen stan är finare än Barcelona.
Citera
2008-05-17, 10:09
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Lissabon kan du prova som alternativ. Väldigt skönt klimat och i varje gathörn nere i centrum blir man tillfrågad om man vill köpa "haschisch" eller "coca", redan mitt på dagen.

Jag tycker personligen stan är finare än Barcelona.

Det kan ju ha med att man avkriminaliserat samtliga droger att göra, men jag vet inte
Citera
2008-05-17, 17:31
Medlem
Continental Ops avatar
Barcelona är bra men dyrt o lite tufft, de vill ha dina stålar liksom.

Är sugen på lissabon men det är så jävla dyrt att flyga dit, finns bara ett bolag som flyger dit direkt. Antar att det går att åka tåg eller flyga via Faro eller nåt, kan ingen ge hjälp om detta vore jag tacksam

EDIT: fan shit ser nu på hemsidan att det går att hitta för 2k nu, hyfsat iaf
Senast redigerad av Continental Op 2008-05-17 kl. 17:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in