2008-05-16, 07:21
Medlem
Månsans avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2481789.ab

Personligen tycker jag detta är något av ett rekord i vedervärdighet. Vilken omåttlig ondska det finns i vissa människor.
Citera
2008-05-16, 07:35
Medlem
Littlebrews avatar
Detta var ju bara åt hellskotta?

Men personen i fråga var ju anklagad för relativt många grova brott så det här ordet "förvånad" tänker jag inte använda som beskrivning.

Jag fattar inte hur den förståndshandikappade kunde gifta sig med denna killen?
Citera
2008-05-16, 07:40
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebrew

Jag fattar inte hur den förståndshandikappade kunde gifta sig med denna killen?
Det kanske hänger ihop med att hon är förståndshandikappad...
Citera
2008-05-16, 08:15
Medlem
pazzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Det kanske hänger ihop med att hon är förståndshandikappad...

maybe^^
sen måste jag ju undra: varför betalar människor pengar för att få våldta (jag gör en kvalificerad gissning på att frugan inte var med på det hela) en förståndshandikappad person? För det gförsta: varför ens betala pengar om man ändå ska våldta personen i fråga?
För det andra: varför en förståndshandikappad? varför inte en frisk person isf... :S och sen såklart bara: Varför? och sen blir nästan det mest intressanta att se vad vårt udnerbara rättssystem har för spaort att erbjuda mannen...
Citera
2008-05-16, 08:19
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazzion
maybe^^
sen måste jag ju undra: varför betalar människor pengar för att få våldta (jag gör en kvalificerad gissning på att frugan inte var med på det hela) en förståndshandikappad person?
Därför att det finns så många helt jävla pantade dårar överallt i samhället runt omkring oss. Man ser det inte alltid på dom men dom finns i massor, var så säker.
Citera
2008-05-16, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Därför att det finns så många helt jävla pantade dårar överallt i samhället runt omkring oss. Man ser det inte alltid på dom men dom finns i massor, var så säker.

Absolut!

Vem minns inte Jim Garpenklint och Tony Stigsson!
Citera
2008-05-16, 09:33
Medlem
ja herregud vart fan är världen på väg, kastrering och dagliga rövknull vore ett bra straff för denna liraren.
Citera
2008-05-16, 09:35
Medlem
Razzaks avatar
Taskigt är nog lite milt för den här typen av övergrepp
Citera
2008-05-16, 10:23
Medlem
pazzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnelarbetare
ja herregud vart fan är världen på väg, kastrering och dagliga rövknull vore ett bra straff för denna liraren.

fängelse i Bolivia, typ^^ har hört att man måste köpa sin egen cell, eller iaf hyra den, annars får du bo i korridoren. Fängelsena styrs även helt av fångarna, fångvaktare och sånt tjaffs vad behövs de till? (A) där hör han hemma, då blir det fanimej mer än ett rövknull...
Citera
2008-05-16, 10:28
Medlem
Harikiriis avatar
Tycker att man borde sälja honom till 100 män som straff.
Citera
2008-05-16, 10:55
Medlem
Thetawaves avatar
Fast, varför gifte han sig med henne egentligen? För att det skulle bli svårare för henne att lämna honom?

Hursom så är det vidrigt...
Citera
2008-05-16, 11:25
Medlem
Snövits avatar
Relationer och samlevnad --> Brott & Straff /Mod
Senast redigerad av Snövit 2008-05-16 kl. 11:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in