2008-05-16, 02:22
Medlem
OBWBs avatar
Jag har lnge skt efter ett program som recordar inbound och outbound i tex skype. r det ngon som har ett sdant program som ocks r gratis?
Citera
2008-05-16, 06:25
Medlem
Wire Tap Pro spelar in allt ljud som "hnder" i datorn, dessutom gratis. Finns nog p versiontracker.com annars googla.
Citera
2010-04-18, 10:20
Medlem
Jag har skaffat detta, och det verkar kalas, om det bara ville spela in ngot... Har frskt att fippla med instllningarna i programmet [Wire Tap Pro] fr att f igng ngon inspelning. Det gr varken med "Record everything" eller "Sound activated recording". Vad gra?? Vill verkligen f det att fungera!
Citera
2010-04-18, 15:34
Medlem
Nothing Specials avatar
Borde vl funka med audio hijack?
Citera
2010-04-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nothing Special
Borde vl funka med audio hijack?
r det ngon instllning i programmet? Tycker jag har frskt det mesta. Har lst manualen, och enligt den skall det ju inte vara ngra problem. Den kan spela in genom mikrofon, men inte direkt genom "Mac Audio".
Citera
2010-04-18, 19:09
Medlem
Nothing Specials avatar
Hmm, jag provade nu, funkade perfekt, spelade in bde min mic och "skype test call"-rsten. Gjorde inga instllningar alls, bara slog p record s spelar den in nr det kommer ljud.
Citera
2010-04-19, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nothing Special
Hmm, jag provade nu, funkade perfekt, spelade in bde min mic och "skype test call"-rsten. Gjorde inga instllningar alls, bara slog p record s spelar den in nr det kommer ljud.
Orttvist dr... Varfr fungerar aldrig ngonting? Alltid r det ngot som krnglar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in