2008-05-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Fixerad
Ingen av er har kört synthol oil så hur kan ni veta att det är livsfarlig? Det finns rykte att man kan dö av aas, men det är rent skitsnack!!!

Att olja injecera intravenöst är livsfarligt (även AAS) kan bli/bilda en propp och chansen att du kolar är ganska stor

Att injicera olja IM (intra muskulärt) som man ska är ingen större fara varken vad gäller AAS eller synthol så länge det är rimliga doser och det är sterilt.
2008-05-16, 21:24
Bannlyst
Det här är anledningen varför vi har ingen svensk i mr olympia, pga töntar o mesar som tex rollebolle som vågar inte köra synthol oil. Tycker att testo, deca, tren är bara leksaker. synhtol oil är ett måste i varje kur!!
2008-05-16, 21:26
Bannlyst
Citat:
Det här är anledningen varför vi har ingen svensk i mr olympia, pga töntar o mesar som tex rollebolle som vågar inte köra synthol oil. Tycker att testo, deca, tren är bara leksaker. synhtol oil är ett måste i varje kur!!

Alla troll är förbannat tråkiga nuförtiden. Vad hände med de lite mer begåvade trollen?
2008-05-16, 21:33
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=w25zQktsZCQ
2008-05-16, 21:38
Medlem
devil_666s avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=w25zQktsZCQ
och???
Idiot!
2008-05-16, 21:46
Medlem
Andreiwskis avatar
Citat:

Du måste verkligen ha seriösa problem.
2008-05-16, 21:59
Medlem
Citat:
Lärde du dig ingenting på svenskalektionerna eller? Sämsta meningsuppbyggnaden jag sett på jävligt länge!!
2008-05-16, 22:09
Bannlyst
Som sagt synthol oil är inte värre än aas. Klaus döring, gregg valentino o alla andra lever idag o har kört synthol oil.

Andreas munzer, Mike mentzer o hans bror dog bägge två i en hotell först var det mike och sedan efter två timmar dog den andra, sonny schmidt o många många andra. Ingen av dem har gått på synthol oil o är död.

http://youtube.com/watch?v=lZj7xB9KyTo
2008-05-16, 22:11
Bannlyst
Citat:
Som sagt synthol oil är inte värre än aas. Klaus döring, gregg valentino o alla andra lever idag o har kört synthol oil.

Andreas munzer, Mike mentzer o hans bror dog bägge två i en hotell först var det mike och sedan efter två timmar dog den andra, sonny schmidt o många många andra. Ingen av dem har gått på synthol oil o är död.

http://youtube.com/watch?v=lZj7xB9KyTo

Du får min "epic fail"-stämpel.
2008-05-16, 22:11
Medlem
I vilket fall som helst så har Synthol fått ett väldigt väldigt dåligt rykte pga idioterna som gregg osv men använder man det på ett "bra sätt" för att skaffa symetri osv så tror jag helt klart att det är underskattat.

Jag tror det är BETYDLIGT vanligare än folk här verkar tro inom BB eliten, flex wheeler är nog inte den ända som har använt det i eliten det kan jag lova.

Och nej jag har inte tänkt och kommer aldrig använda det själv men tycker det är fel att trasha ner Synthol totalt pga alla Synthol missbrukarna.
2008-05-16, 22:21
Bannlyst
Finns det någon som kan tipsa hur man får tag på synthol oil?
2008-05-16, 22:22
Bannlyst
Citat:
Finns det någon som kan tipsa hur man får tag på synthol oil?

Inte här iallafall. Seså, där är vägen ut. Get the fuck out now.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in