• 1
  • 2
2008-05-21, 20:18
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Är intresserad av frågan också, men verkar inte som att någon verkligen testat ordentligt. Jag är så jävla slarvig och upptäcker ofta själv (eller någon som gör det åt en) lite vitt puder på näsvingen så förr eller senare går det åt skogen. Vore bra om det gick att snusa.
Får väl testa själv i värsta fall.

Nästa laddning jag får ska jag börja snusa enbart. Jag måste få veta hur det är att bara snusa. Upptagningsförmåga o så. Men det e ju lite segt alltid. Bra kola kommer alltid smygande, tar typ 40-50 minuter innan man börjar bli riktigt laddad. Vet ej om jag pallar snusa så länge
Citera
2008-05-25, 21:15
Medlem
Robbadobbs avatar
Snusat först nu

jag provade att snusa nu alldeles nyss, en fin söndagkväll sm denna. Men 12 minuter senare ruttnade jag och drog i mej en lina och lite senare ännu en till. Jag domnade bort kraftigt i käften och så, kom igång lite. Men det går inte att komma ifrån att det är fan så mycket mer RockNroll att snorta skiten!
Mås hursomhelst kungligt nu.
Citera
2008-05-25, 21:46
Medlem
Ett Hunds avatar
OT- och tramsinlägg har raderats. Håll er till ämnet.

/Mod
Citera
2008-05-26, 00:06
Medlem
Bossemasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Nästa laddning jag får ska jag börja snusa enbart. Jag måste få veta hur det är att bara snusa. Upptagningsförmåga o så. Men det e ju lite segt alltid. Bra kola kommer alltid smygande, tar typ 40-50 minuter innan man börjar bli riktigt laddad. Vet ej om jag pallar snusa så länge

har aldrig varit med om att kola tar 40-50 minuter? och jag tror mig ha provat "bra" kola d.v.s inte nödvändigtvis 85 % utan riktig bra cuttad. är det fler som varit med om att kola har så lång verkningstid?
Citera
2008-05-26, 11:05
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossemaster
har aldrig varit med om att kola tar 40-50 minuter? och jag tror mig ha provat "bra" kola d.v.s inte nödvändigtvis 85 % utan riktig bra cuttad. är det fler som varit med om att kola har så lång verkningstid?

vad jag menar är att i början innan man kommer in sej på det så tar det ca så lång tid innan man börjar känna sej laddad. Koksad blir man ju på första snoken. Det är ju inte så att man kickar på första linan på samma vis som man kickar 4-5 timmar senare!
Citera
2008-05-26, 15:03
Medlem
Eldkvarns avatar
Jag minns en av de gångerna jag har tagit som bäst kola, då stack en polare in ett finger under läppen på mig i taxin, och det kickade in jättefort.
Citera
2008-05-26, 15:05
Medlem
Eldkvarns avatar
Jag minns en av de festerna där jag har tagit som bäst kola, en polare stack in ett finger under läppen på mig i taxin på väg dit, och det kickade in jättefort.
Citera
2008-05-29, 21:07
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Jag minns en av de festerna där jag har tagit som bäst kola, en polare stack in ett finger under läppen på mig i taxin på väg dit, och det kickade in jättefort.

på en snus? låter konstigt!
Citera
2025-06-21, 15:14
Medlem
serializedobject64s avatar
Upp på gammal tråd, hade midsommar fest igår så ligger kola stenar och rester eller snarare låg kola stenar och rester kring alla bord hade ett rör nära ute i ”fest huset/min home tattoo studio” så drog det i nosen men inne i huset satte jag allt i käften då jag inte orkade hämta röret. Käften var bortdomnad kanske 15min men osäker om nån vidare kick. Ångrar lite jag inte sökte röret då det säkert var ca 01-02 sammanlagt lite här och där. I teorin borde de ju funkka dock.
Senast redigerad av serializedobject64 2025-06-21 kl. 15:16.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in