2008-05-14, 23:57
Medlem
Har tidigare haft Nero installerat på min dator. Tydligen ligger skiten kvar. I program ligger Nero mappar osv. Finns dock ingenstans jag kan avinstallera?? Någon som kan tipsa hur jag kan få bort detta??

Går heller inte att radera mappaen Nero! Får meddelande att det ligger en nyare version???.

Skulle vara evigt tacksam för en hjälpande hand.
Till saken hör att detta ligger på min jobbdator. Gjorde det stora misstaget att ladda ner Nero.
Citera
2008-05-15, 08:12
Medlem
kanulas avatar
Har du provat "Lägg till/Ta bort program" på kontrollpanelen?
Citera
2008-05-15, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanula
Har du provat "Lägg till/Ta bort program" på kontrollpanelen?

Självklart!!!! Det finns ingenting i Lägg till/Ta bort program som ens kan vara relaterat till Nero.
Citera
2008-05-15, 10:24
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -roathan-
Självklart!!!! Det finns ingenting i Lägg till/Ta bort program som ens kan vara relaterat till Nero.

Fan vad du skriker.

Har du kollat i installationsmappen om det finns någon uninstall.exe eller liknanade?
Citera
2008-05-15, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Fan vad du skriker.

Har du kollat i installationsmappen om det finns någon uninstall.exe eller liknanade?

Sorry ! När jag klickar på en fil som heter uninstall i nero mappen får jag bara upp en ruta som säger att det finns en nyare version installerad??
Citera
2008-05-15, 11:05
Bannlyst
Här finns hjälp!
http://www.nero.com/eng/downloads-cleantools.html
Citera
2008-05-15, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StephanSjögren
Här finns hjälp!
http://www.nero.com/eng/downloads-cleantools.html

Tack! Hmm.. när jag laddat ner och startat cleantool samt valt mappen Nero kommer en ruta som säger " The selected path is invalid" ??

Edit:: Startade om ytterligare en gång och då var det borta!! Tackar för all hjälp! Framförallt Tackar jag StephanSjögren
Senast redigerad av -roathan- 2008-05-15 kl. 11:52.
Citera
2008-05-15, 12:47
Medlem
vidis avatar
annars är det bara att dra upp kör rutan och skriva in regedit, ta bort alla nycklar som heter nero så fixar det sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in