2008-05-14, 21:57
Medlem
Hejsan!

Har nu den senaste veckan pillat med den nya datorn och all är nu "up'n running"
Det sista som behövs är ett anti-virus och surf skydd av nått slag. Vågar inte chansa att vara utan.

Problemet uppstår att jag har Windows Vista ultimate 64bit vilket de flesta program jag testat in klarar av.

*Så finns det något Bra och pålitligt skydd som Inte sölar ner datorn märkbart och Har 64bit stöd?
/THX
Citera
2008-05-14, 22:18
Medlem
Germanias avatar
vilka antivirus stöder inte 64 bitars vista? jag kör avast, vilket är rätt populärt, dock känns det som web shield-delen hänger sig lite då och då för min del.
Citera
2008-05-14, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Multan
Hejsan!

Har nu den senaste veckan pillat med den nya datorn och all är nu "up'n running"
Det sista som behövs är ett anti-virus och surf skydd av nått slag. Vågar inte chansa att vara utan.

Problemet uppstår att jag har Windows Vista ultimate 64bit vilket de flesta program jag testat in klarar av.

*Så finns det något Bra och pålitligt skydd som Inte sölar ner datorn märkbart och Har 64bit stöd?
/THX
Norton Corp 11 (bättre än 12)
Citera
2008-05-14, 23:11
Medlem
LaResistances avatar
NOD32
Citera
2008-05-15, 12:13
Medlem
NOD32 hade ju varit drömmen till 64 bit men det verkar inte funka.
Vill ju helst inte köpa det utan ladda ner gratis någonstans, någon som kan hjälpa med länk eller annat för tipsa om det bästa anti-viruset som itne tar mkt på datorn? (64bits vista)
/thx guys
Citera
2008-05-15, 14:21
Medlem
LaResistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multan
NOD32 hade ju varit drömmen till 64 bit men det verkar inte funka.
Vill ju helst inte köpa det utan ladda ner gratis någonstans, någon som kan hjälpa med länk eller annat för tipsa om det bästa anti-viruset som itne tar mkt på datorn? (64bits vista)
/thx guys

Jag kör NOD32 till mitt Vista och det är 64bit (Vista alltså), testa version 2.7 eller vad den nu heter, ta inte 3an, den verkar jävlig att få och fungera pirat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in