2008-05-14, 17:43
Medlem
Fuzions avatar
Finns det något smidigt program för att spara en msn-konversation från en lokal dator (inget nätverk alltså)?
Vill kunna lägga in nått program på datorn jag sitter på nu och sen kunna spara alla konversationer från personer som använder denna dator, vill även kunna se vad den personen som användaren på denna dator chattar med skriver, annars hade ju en simpel keylogger kunnat funka.
Citera
2008-05-14, 18:15
Medlem
ITs - > MS WIN

//Mvh MOD
Citera
2008-05-14, 21:20
Medlem
Niklas_1980s avatar
om du har windows live messenger plus, (finns att hämta på msgplus.net) så gör den det automatiskt, sparar alla konversationer i en mapp under "mina dokument"
Citera
2008-05-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzion
Finns det något smidigt program för att spara en msn-konversation från en lokal dator (inget nätverk alltså)?
Vill kunna lägga in nått program på datorn jag sitter på nu och sen kunna spara alla konversationer från personer som använder denna dator, vill även kunna se vad den personen som användaren på denna dator chattar med skriver, annars hade ju en simpel keylogger kunnat funka.

MSN.Chat.Monitor.And.Sniffer fungerar bra.
Ibland dyker det dock upp lite konversationer från andra på nätverket.
Citera
2008-05-14, 21:35
Medlem
Det går väl att ställa in från Verktyg i vanliga MSN väl? Det har jag för mig iallafall men kan ju ha fel.
Citera
2008-05-14, 21:36
Medlem
Niklas_1980s avatar
varför fixa nån sniffer grej när du bara kan fixa de i msn's inställningar, dock tror jag att du måste ha messenger plus, men det är ju inget problem att fixa,
Citera
2008-05-15, 08:05
Medlem
kanulas avatar
I Windows Live Messenger finns funktionen redan inbyggd. Krävs inget tillägg.

I konversationsfönstret väljer du bara:

Arkiv --> Spara som...

Svårare är det inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in