2015-04-05, 02:15
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Har de redan avlat fram en unge eller vad är det som står nere till vänster i bilden?

Snubben hade barn redan.
Citera
2015-04-05, 12:01
Medlem
CapsLock99s avatar
Det är alltid gapflabb när denna kvinna står i Agenda eller liknande program och uttalar sig tvärtemot all logiskt tänkande och möjliga lösningar för att lås upp knutar som uppkommit. Hon går som en målsökande robot mot felaktoga rsnomenag och rent absurda lösningar som aldrig skulle fungera i praktiken. Hon analyserar S politik so alla idag vet är "uppfunnen i flykt" mao omöjlg att analysera då man ändrar sig i sista sekund för att göra alla till lags. Hon gillar visst London som i mångt och mycket står för något tvärtemot hennes egna ideal och ideer. Med hennes idiologiska inställning och lösningar hade världen sett fruktansvärd ut. Fy för sossar!
Senast redigerad av CapsLock99 2015-04-05 kl. 12:04.
Citera
2015-05-07, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Femtiotalsbilden finns här.

https://pbs.twimg.com/media/ByrlWxiIIAAErf_.jpg:large

Har de redan avlat fram en unge eller vad är det som står nere till vänster i bilden?

Hur gammal är mannen? Han ser ut att vara 40+.
Citera
2015-06-11, 12:05
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Det är alltid gapflabb när denna kvinna står i Agenda eller liknande program och uttalar sig tvärtemot all logiskt tänkande och möjliga lösningar för att lås upp knutar som uppkommit. Hon går som en målsökande robot mot felaktoga rsnomenag och rent absurda lösningar som aldrig skulle fungera i praktiken. Hon analyserar S politik so alla idag vet är "uppfunnen i flykt" mao omöjlg att analysera då man ändrar sig i sista sekund för att göra alla till lags. Hon gillar visst London som i mångt och mycket står för något tvärtemot hennes egna ideal och ideer. Med hennes idiologiska inställning och lösningar hade världen sett fruktansvärd ut. Fy för sossar!

Katrine Kielos numera Katrine Marcal är en av svensk offentlighets mest infantila skribenter. Hur hon lyckats ta sig dit hon är visar på den dekadens som råder inom eliten då en medelmåtta som Katrine lyckas klättra just i egenskap av medelmåtta.
Senast redigerad av Gunnilas-bulle 2015-06-11 kl. 12:28.
Citera
2015-06-11, 12:24
Avstängd
Hon är inte särskilt stringent eller logisk, ofta inte heller öppen med vart hon egentligen vill i en text, däremot är hon mycket bra på att formulera klatschiga soundbites som ytligt sett låter övertygande. På ett sätt är hon ett offer för sin egen retoriska talang, instinkten för vaga men suggestiva påståenden och slogans.
Citera
2015-06-11, 13:17
Medlem
Hon är ljuvlig att se på. Hon har kvinnliga former och sockersött ansikte.
Citera
2015-06-11, 13:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Hon är ljuvlig att se på. Hon har kvinnliga former och sockersött ansikte.

Visst är hon söt, men hennes eh, Barbie-möter-Robyn-look är också väldigt mycket en del av hennes varumärke - och det brukar jag inte säga "av bara farten" om kvinnor i offentligheten. Det är ingen tillfällighet att hon alltid har varit emot den debatt om "utseendefixering" och sexifiering av det offentliga rummet som var så stark inom svensk feminism för tio-femton år sedan. Hon *vill* verkligen bli tittad på, vill använda sin look för att hamna i centrum.
Citera
2017-01-23, 10:27
Avstängd
Katrine har blivit värvad till DN (liksom så många tidigare Expressen-tyckare) och ska skriva utflytande. pratiga reportage och krönikor från sin bas i London, med förment exklusiva insikter. DN jublar, men vi är många som blir föga imponerade.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/kat...agens-nyheter/
Citera
2017-01-23, 10:47
Medlem
Ansjovisars avatar
Katrine har fantastiska bröst och är formidabel på att kyssas men hon är en mycket självisk älskare.
Citera
2017-01-23, 11:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Katrine har fantastiska bröst och är formidabel på att kyssas men hon är en mycket självisk älskare.

Har du egna erfarenheter av detta...?

Men visst, jag har alltid haft ett allmänt intryck (utifrån hennes texter i olika medier) att hon är lika egoboostad som Carolina Gynning eller katten Gustaf.
Citera
2017-01-23, 11:14
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Har du egna erfarenheter av detta...?

Men visst, jag har alltid haft ett allmänt intryck (utifrån hennes texter i olika medier) att hon är lika egoboostad som Carolina Gynning eller katten Gustaf.
Självklart har jag det när jag skriver om det.

Katrine är en passionerad kysserska och fantastisk på förspel men när det kommer till den sexuella akten så blir hon som förbytt och kräver det mest märkliga lösningarna för att nå sexuellt klimax.

Jag som en försynt samt hänsynsfull älskare gillade inte alls läget om man säger så.
Citera
2017-01-23, 11:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Självklart har jag det när jag skriver om det.

Katrine är en passionerad kysserska och fantastisk på förspel men när det kommer till den sexuella akten så blir hon som förbytt och kräver det mest märkliga lösningarna för att nå sexuellt klimax.

Jag som en försynt samt hänsynsfull älskare gillade inte alls läget om man säger så.

Jag har undrat tidigare om hon är s a s "chic-masochist": hon skriver alltid myclket om att hon vill att kvinnor ska ta för sig och att de ska få gå före, men har ändå ibland antytt egna masochistiska eller undergivna drag. Är hon lätt undergiven inför vissa män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in