2011-03-04, 14:45
Medlem
MAS74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
För folk med utbildning och ambition är det bättre. Detta eftersom lönerna är högre och den individuella valfriheten större. Jag tyckte dock i början att Sverige var ett mycket bättre land, faktiskt. Det var tills jag insåg vilket pris man egentligen betalar för det sociala skyddnätet. När jag upptäckte det kände jag mig fett rövknullad. Aldrig mer!

Håller med men med tiden insåg jag att man blir mer fast i bidrags träsk man förlorar glödet massa hinder för att komma fram och utvecklas som människa.Det sociala skyddsnätet är bra för den som inte vill konkurrera det har skapat ett samhälle där många är bekväma i sitt bidragsberoende.Att pizzerior drivs av invandrar är att invandrare är mer ambitiösa har klara mål är är bered att jobba mycket för att komma upp i livet att driva pizzeria gäller att kunna jobba 12 till 14 timmar varje dag.
Citera
2011-06-06, 11:50
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Pizza förknippas med Italien, araber vill inget mer än att vara italienare.

Hahahaha vaaaah? Så alla som har en pizzeria vill vara italienare? Då kan vi lika gärna säga att alla falafel ätare och kebab ätare vill antingen vara araber eller turkar. patetiskt!
Citera
2011-06-06, 11:53
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fascist
Visst finns det olika sorters smuts, men vad skulle det spela för roll?

Vad är smuts för dig jävla människa?! Dålig uppfostran här borta ser man, att se ner på andra folk och tro sig bättre men du kanske är perser
Citera
2011-06-06, 11:57
Medlem
S-aras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 360
men de är säkrare då att käka thai food eller indian food i stället.
om man är rädd för att bli matförgiftad.? har blivit det ca 2 gånger av de alla gångerna jag har käkat.

men det är väldigt olika på olika ställen också.

Men Perser är ett bra folk dock jävligt högutbildade är de känner en del en del utbildar sig till psykologer också.Men all respekt för dem..

http://ubuntu-se.org/phpBB3/download/file.php?id=3393

och de snackar oftast extremt bra svenska bättre än många ur svenskar stälva.!
ps finns även kristna och judar i IRAN..!!!

http://www.usnews.com/dbimages/master/4790/FE_DA_080519iran_12020.jpg

Du kan bli matförgiftat vart du fan än är! Men du kanske inte förstår sånt?

Vilket jävla skit snack om att perser ska vara högutbildade och bättre än alla andra, de är de knappast! Falsk propoganda skapad av perser och du kanske är en?

Om judar har det bra i Iran, inte undra på Ahmedjanie är jude i grunden!
Däremot, fråga lurer, balocher och afghaner vad de tycker om perser och hur de har de i Iran.
Citera
2019-12-24, 00:40
Medlem
Sorry för att väcka en gammal tråd. MEN, om man ger MÖ-folk en ”livlina” bör man inte ge européer samma sak? Historien kommer bara att upprepa sig.

Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vill du diskutera judarnas genetiska uppsättning så är du välkommen till den här tråden där jag har presenterat massvis med källor:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=648499Jag håller dock fortfarande inte med att det är just inaveln som har gjort araber dumma i huvudet (och araber är idioter, tro inget annat). Judar har också praktiserat inavel väldigt mycket, bland annat kusingifte har varit otroligt vanligt bland judar. Det som gör araber till idioter är islam. Islam är en religion som fördummar och islams idioti smittar även av sig på andra folkslag efter ett tag. Se t.ex. på mizrahi-judarna som har levt bland araber länge; de är inga snillen om du trodde det.

Alla som inte rasblandar utövar en viss form av inavel. Svenskar är nog också rätt så inavlade till viss grad (om än inte lika hög grad som mellanösternfolkslag).

Jag står fast vid att om man rensar ut den muslimska mentaliteten från araber, uppmuntrar eugeniska tankegångar istället för den dysgeniska skiten som kallas islam, så kommer européer att få storspö av araber med intellektuella mått mätt.

Detta resonemang skulle man nog även kunna applicera på afrikaner, fast i afrikaners fall får man utöva väldigt mycket eugenik och tvångssteriliseringar.

Hur som helst så är arabers sysselsättning med pizzerior och sådana yrken något som kommer att avta i längden, tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in