• 1
  • 2
2008-05-13, 21:28
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Wiseman
men vafan tror du din idiot?

kan dom sätta en i fosterhem?
kan dom bevaka en?
kan dom anmäla en till polisen?
kan dom få snorungar som du att hålla käft och ge fan i att göra onödiga inlägg?

1. Hoppas det. Du verkar behöva uppfostringen.
2. Jag bevakar dig redan.
3. Nej, dom sätter dig bara på tomtens snälla lista.
4. Vi brukat lägga oss vid tio så då slipper du oss.
Citera
2008-05-13, 21:51
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Wiseman
men vafan tror du din idiot?

kan dom sätta en i fosterhem?
kan dom bevaka en?
kan dom anmäla en till polisen?
kan dom få snorungar som du att hålla käft och ge fan i att göra onödiga inlägg?

Du får ju utveckla din situation lite. Än så länge har du inte ens behandlat ordet droger så jag förstår inte ens vad tråden har här att göra. I detta forumet är det inte meningen att man ska behöva göra antaganden.

För övrigt kan det ju förhålla sig hur som helst. Har du pissat för soc och visat positivt? Rökte du en hövding med din socialsekreterare som började smeka dig på insidan av låret och som nu vill sänka dig eftersom du tackade nej till hans uppvaktning? Odlar du svamp mellan tårna? Går du i särklass?

Med nicket du har valt så bör du nog öva upp din självkännedom en smula. Om du är vis så hoppas jag att jag är en jubelidiot.
Citera
2008-05-13, 22:34
Medlem
ShadowOfAMaNs avatar
Vet att de kan anmäla dig till polisen, tror inte de kan göra så mycket annat då du är över 18, hade du varit 17 vore det en annan femma. Istället för socialen är det polisen som du kommer få handskas med
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in