2009-05-19, 10:38
Medlem
Sådär, nu blir det att testa! Att fuska måste vara det roligaste, hoppas det inte tar allt för lång tid innan sådant släpps (om det inte finns ute redan!).
Citera
2009-05-19, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scientologen
Vilka jävla sopor! Så det gick inte på något av de beprövade sätten? Det är ju under all kritik. Jag minns bara att min alkoholiserade man en gång adopterade en unge av nån jävla märklig anledning, men du har nog rätt i att tanten från socialen dök upp mitt i misären.

ne alltså du har nog missförstått.. här diskuteras dataspelet The Sims 3, det där får du ta upp i något relationsforum tror jag
Citera
2009-05-19, 10:47
Medlem
supermassives avatar
Jag tycker nog att skapa-sim-läget är bättre i tvåan där man kan välja precis hur ens näsa ska se ut, som exempel. Visst, här har de ett antal näsor osv, men nja. Fast visserligen satt jag bara tio minuter, en kvart, så jag kanske missade där man "ställer in" för hand.

Är det bara jag som tycker att simmarna är fula?

Har inte testat byggläget än, men ska göra det i eftermiddag när jag kommer hem!
Citera
2009-05-19, 10:56
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Jodå, spelade en stund igår.. Tyckte inte att det var någon bra grafik alls, tex när man åker taxi och följer med den, altså det ser ju ut som ett spel från 2000.. personlighetssystemet var ingen vidare.. De enda roliga var att bygga hus oså..

tror jag hade för höga förväntningar..
Jag tror du spelade en stund. Vilket är ungefär som att se introt till spelet och sen avfärda det där.
Citera
2009-05-19, 11:01
Medlem
ZEROX_18s avatar
blir att testa när man kommer hem hoppas det e klart då hoppas det e så bra som det ser ut men en fråga hur fan kan det redan va ute på piratebay då det inte finns i butikerna än ?
Citera
2009-05-19, 11:05
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEROX_18
blir att testa när man kommer hem hoppas det e klart då hoppas det e så bra som det ser ut men en fråga hur fan kan det redan va ute på piratebay då det inte finns i butikerna än ?

Kan bero på många saker, men mest troligast är nog att de som trycker skivorna eller leverantören har läckt.
Citera
2009-05-19, 11:21
Medlem
supermassives avatar
Kan man inte börja bygga på tomma tomter?
Citera
2009-05-19, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Fan, vad nice. Här pendlar det fortfarande, men nu är det lite bättre än innan. Nu är det mellan 95kb/s och 150kb/s. Så det tar sig, sakta men säkert.

Jag ligger i 1.8Mb/s Ladda ner det på moment22.org.
Citera
2009-05-19, 11:25
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
Jag ligger i 1.8Mb/s Ladda ner det på moment22.org.
Jag är klar sen nån timma tillbaka eller något!
Citera
2009-05-19, 11:57
Medlem
aramsess avatar
nyis

nu är jag ny i den här tråden och kan skitlite om datorer och spel överhuvudtaget. men min syrra vill ha spelet så jag har lite frågor:

kan man alltså ladda ner spelet gratis nånstans?
isåfall var?
behövs det något annat program på datorn för att kunna ladda ner det?
är det safe?
är det exakt samma sak som att köpa spelet (bortsett från kostnaden hehe)?

vilken typ av dator behöver man för att kunna spela spelet bra?
med det menar jag minne, hårddisk, grafik etc.

tacksam för lite svar!!
Citera
2009-05-19, 11:59
Bannlyst
Jag kallar det här inte för sims 3 utan "The sims 2.5"
Det är som ett förbättrat/polerat sims 2 med stora kartor och tillägg.
Citera
2009-05-19, 12:08
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aramses
nu är jag ny i den här tråden och kan skitlite om datorer och spel överhuvudtaget. men min syrra vill ha spelet så jag har lite frågor:

kan man alltså ladda ner spelet gratis nånstans?
isåfall var?
behövs det något annat program på datorn för att kunna ladda ner det?

är det safe?
är det exakt samma sak som att köpa spelet (bortsett från kostnaden hehe)?

vilken typ av dator behöver man för att kunna spela spelet bra?
med det menar jag minne, hårddisk, grafik etc.

tacksam för lite svar!!

Ja, från bl.a. The pirate bay kan du ladda hem det. Ta gärna en torrent som det står "RELOADED" med i filnamnet.

Ja, för att kunna ladda hem det ska du ha ett program. Sök efter Utorrent på Google, jag själv kör med det och tycker det funkar bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in