2008-05-12, 14:25
Bannlyst
gå ut

Sluta hoppa runt och fjantsmsa.... föreslå att ni ska hitta på något. En fika är rätt avslappnat och bra början.... annars kan du alltid fråga om hon har någon idé

håller du på och smsar och lyssnar för mycket på folk på den här tråden lär du aldrig komma vidare. Hela player-grejen är inte du och jävligt många tjejer gillar inte det heller. Man har ju sett tonvis med "flört" som runnit ut i sanden hos kompisar som försöker spela coola.

Gillar hon dig och är attraherad så är det bäst att vara mera på.

Smsa och föreslå att hitta på ngt. När hon skrev att hon trodde att hon sett dig på stan så hade du gyllene läge att fråga om hon hade lust att göra det imorgon.
Citera
2008-05-12, 14:53
Medlem
BRZMs avatar
Fått mer sms? Jag kräver faktiskt ett svar!

Förövrigt kan du ju fråga om ni inte kan träna tillsammans. Förslagsvis knäböj för hennes del...
Citera
2008-05-12, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Fått mer sms? Jag kräver faktiskt ett svar!

Förövrigt kan du ju fråga om ni inte kan träna tillsammans. Förslagsvis knäböj för hennes del...
Haha ksulle inte förvåna mig om hon tar mer än mig på knäböj med dem benen, hon är rätt aktiv.

Jag ska göra detta på mitt sätt, jag ska ringa henne på onsdag ska jag göra.
Jag tror att dethär blir bra
Citera
2008-05-12, 15:03
Bannlyst
ska skicka ett mess nu faktiskt

"Hittar du på då sockertopp?"

Edit: nej väntar lite till fan till klockan 18 då kommer hon undra vart fan jag är osså när hon får det så Weeeiii! kommer hon tänka tror jag

Edit 2: kunde inte hålla mig, "Hittar du på då sockertopp? /kram" blev det... haheah.

Fan sanslöst, nu är jag lite mera avslappnad faktiskt, nu tar jag det osm det kommer
Senast redigerad av Et96Alhe 2008-05-12 kl. 15:15.
Citera
2008-05-12, 15:22
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
ska skicka ett mess nu faktiskt

"Hittar du på då sockertopp?"

Edit: nej väntar lite till fan till klockan 18 då kommer hon undra vart fan jag är osså när hon får det så Weeeiii! kommer hon tänka tror jag

Edit 2: kunde inte hålla mig, "Hittar du på då sockertopp? /kram" blev det... haheah.

Fan sanslöst, nu är jag lite mera avslappnad faktiskt, nu tar jag det osm det kommer

Vad är en sockertopp?
Citera
2008-05-12, 15:35
Medlem
Dr Snoozes avatar
Citat:
Vad är en sockertopp?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sockertoppen
Citera
2008-05-12, 16:11
Medlem
TIps: Skippa SMSen och ring henne och föreslå att ni skall hitta på något istället. Undvik bio och annan tråkig skit bara.

Dom här "spontan-smsen" om ingenting brukar man tröttna på rätt fort.
Citera
2008-05-12, 16:41
Medlem
cannabe²s avatar
Go tråd faktiskt! Väcker en del minnen från när det hela drog igång
Hoppas det går vägen för er.

Var dig själv, så slipper du tänka i banor du vanligtvis inte hade gjort annars.

Jo förresten, sockertoppen/plommongurkan/gullet/sötnosen...

Du kan gott vänta med sånt tills du står där. Nykär toffel som smugit ut för att grabbgänget inte ska höra en,

- Okej lingonmuffen, vi hörs sen puss puss puss.

Haha
Citera
2008-05-12, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amfksp
TIps: Skippa SMSen och ring henne och föreslå att ni skall hitta på något istället. Undvik bio och annan tråkig skit bara.

Dom här "spontan-smsen" om ingenting brukar man tröttna på rätt fort.
Ja, det låter ju bra.
Men alltså, kan ingen komma med något konkret vadfan man ska göra istället för att säga "skippa bio, eller fika!" hehe AMFKSP!

Jag blir galen, jag ska ju vara hemma sälv i helgen!

Jag kan bjuda henne på middag och kanske gå ned o hyra film kanske, eler skippa middagen och bara kolla film!

/puss alla sockertoppar!

Edit: hyra film och åka till henne blir bra!
Senast redigerad av Et96Alhe 2008-05-12 kl. 16:54.
Citera
2008-05-12, 16:54
Medlem
BRZMs avatar
Info till ET:

En sockertopp är socker pressat till en stor kon. Sockertoppen kan huggas eller klippas med en sockertång för att få lämpliga bitar till till exempel kaffet. Sockertoppar förvarades ibland i sockerskrin. Sockertoppen försvann från dagligvarumarknaden efter att det massproducerade bitsockret kom, men kan ibland finnas att köpa i butiker med en gammaldags prägel.

Berget Sockertoppen (Pão de Açúcar) i Rio de Janeiro har döpts till detta då det anses likna en sockertopp.

Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Sockertopp

Citera
2008-05-12, 16:55
Medlem
BRZMs avatar
Kan du inte bjuda hem henne? Eller har du redan tänkt det?
Citera
2008-05-12, 16:55
Bannlyst
Citat:
Info till ET:

En sockertopp är socker pressat till en stor kon. Sockertoppen kan huggas eller klippas med en sockertång för att få lämpliga bitar till till exempel kaffet. Sockertoppar förvarades ibland i sockerskrin. Sockertoppen försvann från dagligvarumarknaden efter att det massproducerade bitsockret kom, men kan ibland finnas att köpa i butiker med en gammaldags prägel.

Berget Sockertoppen (Pão de Açúcar) i Rio de Janeiro har döpts till detta då det anses likna en sockertopp.

Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Sockertopp

Lael, men asså jag satsar på o hyra film och se nån jädra stans och sitta nära sådär snajsigt aight
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in