2009-03-28, 12:27
Medlem
sleinads avatar
Jag tycker som Joeboy, vi borde ta bort alla ungdomsdomare eftersom de inte kan något, och bara låta de 20 bästa domarna i Sverige döma alla matcher.
Citera
2009-06-06, 14:07
Medlem
Tibryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Det säger ju sig självt att det är en bedömningssak att vara domare. De gör sina bedömningar och sen får man acceptera och hålla käften.

Det man kan klaga på, som jag råkade ut för är när domaren inte kan reglerna.

En spelare i mitt lag kom springande med bollen, på väg in i straffområdet. Han fälls precis vid straffområdesgränsen, och de flesta ansåg att det var inne i straffområdet. Domaren blåser frispark.
Jag säger till honom: - Det var innanför!
Domaren svarar: - Nej, det var på linjen.
Det roliga är att linjen tillhör straffområdet och om det var på linjen skall det vara straff.

En match frågade jag domaren hur mycket tid det var kvar av matchen.
Han flinade och svarade: - Halv fyra.

Jag skulle vilja se dig döma en match och se hur det skulle gå du verkar ju helt 110% säker på alla regler och kan tydligen regelboken för punkt och pricka... Fler domare som dig! du skulle definitivt få min pipa och döma en match åt mig så jag kan sitta och ta en kaffe..
Citera
2009-06-06, 17:43
Medlem
Domare är en lägre sorts människor än vi andra.
Borde finnas speciella arbetsläger där vi kan skicka dessa "människor" som bara finns till för att förstöra.
Citera
2009-06-08, 01:12
Medlem
Tibryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Domare är en lägre sorts människor än vi andra.
Borde finnas speciella arbetsläger där vi kan skicka dessa "människor" som bara finns till för att förstöra.

Jag tycker att du ska se det från ett annat håll.... Tänk dig en match utan domare... vad tror du skulle hända?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in