2008-05-09, 20:17
Medlem
zappiss avatar
Hej. jämt förut när jag kopplade in min mp3 till datorn så kom det upp som en flytbar disk på den här datorn, men inte nu längre för nu kommer det upp som bärbara medieenheter. och det har bara blivit så helt plötsligt, väldigt iriterande eftersom att jag använder min mp3 some n liten hårddisk till PS3an. För nu går det ju inte att överföra filmer till Mp3n förr att bärbara medieenheter inte vill det? Är det någon här som kanske vet hur jag kan få tillbaka så att det bli flyttbardisk istället ?

MVH Zappis
Citera
2008-05-09, 20:22
Medlem
kimdah2002s avatar
Du kanske nollställt mp3 spelaren ? Det brukar gå att ställa in hur den skall identifieras i spelarens inställningar, du skriver inte vilken modell du har och ifall du läst manualen
Citera
2008-05-09, 20:31
Medlem
zappiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Du kanske nollställt mp3 spelaren ? Det brukar gå att ställa in hur den skall identifieras i spelarens inställningar, du skriver inte vilken modell du har och ifall du läst manualen
Okej ja jag har åtreställt spelaren en gång, men jag har läst i manualen och där stog inget och likadant på själva spelaren finns inga sådanna inställningar Jag har en samsung YP-Z5F
Citera
2008-05-09, 20:37
Medlem
zappiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Tja tack för att du fick mig att tänka i rätt banor, nu är problemet löst. Det fanns en miny på mp3n som hette Endast UMS så jag slog på den och då funkade allt fin fint :P Tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in