Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-09, 19:15
Medlem
Oscar Vidals avatar
Sorry-att-jag-skriver-så-förjävligt-men-mellanslagsknappen-på-mitt-tangentbord-har-gått-sönder.Jag-f örsökte-fixa-det-själv-då-en-av-plupparna-under-mellanslagsknappen-följt-med-tidigare-när-jag-dammsö g-tangentbordet.Sagt-och-gjort-en-timme-senare-efter-en-massa-pillande-funkar-den-inte-alls-med-elle r-utan-pluppar.

Så-jag-tänkte-nu-istället-att-jag-skulle-försöka-ändra-på-tangentbordets-inställningar-så-att-någon- annan-knapp-fungerar-som-mellanslag,-tills-vidare-men-jag-vet-inte-riktigt-ifall-man-kan-göra-så?Har -spanat-runt-lite-på-kontrollpanelen-men-jag-hittar-inget-vettigt?

Finns-det-någon-här-som-vet-hur-jag-ska-gå-till-väga?

Jag-har-vista-förresten.Tack-i-förväg
Citera
2008-05-09, 19:17
Medlem
Kopiera " " och använd ctrl+v torde vara ett alternativ. Vidare så fungerar väl fortfarande enter - snitsa till ditt inlägg lite!
Citera
2008-05-09, 19:29
Medlem
Oscar Vidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus!
Kopiera " " och använd ctrl+v torde vara ett alternativ. Vidare så fungerar väl fortfarande enter - snitsa till ditt inlägg lite!

Ja,enter-fungerar-utmärkt-när-jag-vill-byta-rad

Seriös-hjälp-tack?
Citera
2008-05-09, 19:29
Medlem
coqs avatar
Keyboard Layout Manager kanske kan hjälpa dig? Har personligen aldrig provkört programmet och är inte helt hundra på att det verkligen fungerar men hey, it's worth a shot!

http://www.klm32.com/
Citera
2008-05-09, 19:34
Medlem
Oscar Vidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coq
Keyboard Layout Manager kanske kan hjälpa dig? Har personligen aldrig provkört programmet och är inte helt hundra på att det verkligen fungerar men hey, it's worth a shot!

http://www.klm32.com/

Jaop-får-väl-prova.Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in