2008-05-09, 14:37
Bannlyst
Jag har riktig oflyt med datorn atm. Plötsligt så har vlc och winamp slutat att fungera, när jag startar dem så kommer "skicka felrapport"- rutan upp. Har stängt av brandvägg, virussökt med Kaspersky, startat om, letat efter skumma processer men inget funkar. Till råga på allt så laggar bilden i media player och nero showtime så jag kan inte kolla på film/serier atm. Fuck my life..
Citera
2008-05-09, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedGinger
Jag har riktig oflyt med datorn atm. Plötsligt så har vlc och winamp slutat att fungera, när jag startar dem så kommer "skicka felrapport"- rutan upp. Har stängt av brandvägg, virussökt med Kaspersky, startat om, letat efter skumma processer men inget funkar. Till råga på allt så laggar bilden i media player och nero showtime så jag kan inte kolla på film/serier atm. Fuck my life..
Testat Foobar 2000?
Citera
2008-05-09, 15:42
Medlem
MonkMans avatar
Citat:

jag har preciiis samma problem ! Men jag har ingen aning vad som ska göras ,,
Citera
2008-05-09, 15:43
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
Som Cheesedödaren ovan antyder är foobar2000 vida överlägset Winamp för musikuppspelning, och för video finns det trevligheter såsom GOM Player och KMPlayer som är värda att testa.
Citera
2008-05-09, 17:14
Medlem
Hejsan1s avatar
Testat att avinstallera och ominstallera programmen överhuvudtaget?
Låter annars som brist på codecs eller eventuellt ett grafikkort/processor som inte mår så bra.
Citera
2008-05-09, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Testat att avinstallera och ominstallera programmen överhuvudtaget?
Låter annars som brist på codecs eller eventuellt ett grafikkort/processor som inte mår så bra.

Herregud lol på mig.. funkade att installera om
Flashback är så bra att jag slutat tänka själv.
Citera
2008-05-09, 19:53
Medlem
Hejsan1s avatar
Citat:
Herregud lol på mig.. funkade att installera om
Flashback är så bra att jag slutat tänka själv.

Tänka är överskattat ändå skönt att det funkar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in