Citat:
Ursprungligen postat av Rexic
Var det första gången du pratar om där? Låter nästan som att det var försat efter ett uppehåll, men skulle lika gärna kunna vara CB som spice uppehållet gällde.
Värt att påpeka så hade inte (och har fortfarande inte) jag rökt CB tidigare, samt att dumma jag beställde och provade den vanliga varianten i början.
Sen att min allra första gång troligtvis hade de sämsta set&settings möjliga kanske gjorde att det trots 1-2 skrattattacker och munchies inte kändes så bra...
Själv misstänker jag att de som sitter och gnäller röker väldigt lite, inte håller in röken på rätt sätt eller liknande. Kanske kan ev. CB-rökande spela in, de jag rökt med har i regel ingen direkt erfarenhet av CB.
Det var första gången jag provade Spice Gold. Och ja det var efter ett längre uppehåll av cb. Jag blev helt chockad.. Faktiskt, trodde aldrig att något lagligt kunde vara så bra. Men.. Nu gillar jag inte Spice så mycket. Man blir så jävla efterbäng dagen efter.. Iaf jag.
Jag kan nog kanske hålla med dig om att de som säger att det inte funkar kanske gör fel på något sätt, fast å andra sidan så är ju alla olika. Menar, alvedon funkar ju inte för varje människa heller.