2008-05-08, 19:23
Medlem
tänkte om de finns nån här som vet om och tänkte om man skulle fara ett gäng å kolla på sånt tjej som kille bäbis som pensionär spelar ingen roll, bara att man är ett gäng som är intresserad av de här osv
Citera
2008-05-09, 03:20
Medlem
finns annars en tråd/trådar som tar upp en hel del om norrbotten Skönt att se en ny själ brinna för att upptäcka det bortgömda .. bortglömde

Skriv pm ifall du känner för det
Citera
2010-01-09, 01:11
Medlem
jag vet en del övergivna platser, hör av er på min mail, tompy83@hotmail.com eller msn. men vi måste skynda oss. för dom verkar riva alla platser
Citera
2010-01-09, 02:08
Medlem
D1kk3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill_kiss
tänkte om de finns nån här som vet om och tänkte om man skulle fara ett gäng å kolla på sånt tjej som kille bäbis som pensionär spelar ingen roll, bara att man är ett gäng som är intresserad av de här osv

Finns ju Forten i boden, går inte komma in i dom, dock så kan man komma upp på dom och se "skyttegravarna" som går där. Boden har massor av övergivna militär"saker" (anläggningar är väll inte rätt ord)

EDIT: Ser nu att denna tråd var 2 år gammal
Citera
2010-01-09, 10:41
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1kk3N
Finns ju Forten i boden, går inte komma in i dom, dock så kan man komma upp på dom och se "skyttegravarna" som går där. Boden har massor av övergivna militär"saker" (anläggningar är väll inte rätt ord)

EDIT: Ser nu att denna tråd var 2 år gammal

Om man nu på ett eller annat sätt skulle lyckas ta sig in i ett plomberat fort, tex Ormberget eller en av Bodens fästning, behöver man syrgas när man leker runt då? Kan tänka mig att koldioxidhalten kan bli hyffsat hög där efter ett tag.
Citera
2010-04-02, 20:28
Medlem
UGRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Om man nu på ett eller annat sätt skulle lyckas ta sig in i ett plomberat fort, tex Ormberget eller en av Bodens fästning, behöver man syrgas när man leker runt då? Kan tänka mig att koldioxidhalten kan bli hyffsat hög där efter ett tag.

Hahahahaha...
Citera
2010-04-02, 22:39
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UGR
Hahahahaha...

Jag förstår inte riktigt det roliga i det hela. Om alla gamla ingångar är plomberade så lär tillförseln av ny luft vara ganska begränsad, så befinner man sig där inne i några timmar så borde koldioxidhalten kunna stiga. Finns ju en anledning till att bergrum har ventilation...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in