Citat:
Ursprungligen postat av lara
En som missbrukar heroin, hur många silar måste han el. hon ta per dygn för att inte bli sjuk?
Och hur många timmar får det max gå emellan?
Nej du verkar inte veta mycket du. Det där är väldigt individuellt. En del väljer att slå i sig en kraftig fix, sen står de sig på den hela dan. förmodligen tar de en kvällsix också, men den behöver inte vara lika kraftig. Dessa jonkarna brukar vara väldigt sänkta. Sen finns där de som tar mindre fixar med fler intervaller, dvs delar upp det på flera fixar om dan, typ 3-4 st. Dessa brukar inte vara lika hängiga.
Men som sagt detta är individuellt, alla har väl sitt sätt. Men fördelen med att hålla sig till en kraftig fix om dan istället för många små, är att det oftast bara är första fixen som ger en kraftig skjuts. Nackdelen är väl att det är dessa som löper större risk att överdosera.
Vad för slags bok skulle du skriva? En roman eller nåt annat? Lycka till iaf....