2008-05-08, 14:03
Medlem
En av de absolut bästa funktionerna med Opera och Firefox är att man kan ställa in dem att komma ihåg vilka sidor man hade öppet när man stängde ner webbläsaren. PÅ så sätt kan man bara fortsätta där man var dagen innan.

Nu kanske jag ställer en dum fråga, men finns det något sätt att ställa in Safari på samma vis?
Citera
2008-05-08, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Threviel
En av de absolut bästa funktionerna med Opera och Firefox är att man kan ställa in dem att komma ihåg vilka sidor man hade öppet när man stängde ner webbläsaren. PÅ så sätt kan man bara fortsätta där man var dagen innan.

Nu kanske jag ställer en dum fråga, men finns det något sätt att ställa in Safari på samma vis?
Tror det finns redan, har dock inte min mac här nu men kika lite under Historymenyn-> restore all sessions
Citera
2008-05-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Tror det finns redan, har dock inte min mac här nu men kika lite under Historymenyn-> restore all sessions

Just det, där kunden man trycka på en knapp som återställde tidigare session. Tack!

Men finns det inget sätt att automatisera det?
Citera
2008-05-08, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Threviel
Just det, där kunden man trycka på en knapp som återställde tidigare session. Tack!

Men finns det inget sätt att automatisera det?
Som Firefox, vettefan, hade nog också gillar det.
Testa Saft plugin
Citera
2008-07-30, 19:13
Medlem
poof ball hats avatar
Inställningar men annars använd opera det är även bättre
Citera
2008-07-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poof ball hat
Inställningar men annars använd opera det är även bättre

Vilka inställningar menar du? Och Firefox är ännu bättre. Det var dock inte det som var frågan. För övrigt har jag fortfarande inte hitttat någon lösning som gör detta automagiskt, någon som sitter inne på en lösning nu är tråden bumpats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in