2008-05-07, 13:46
Medlem
Wawawas avatar
Vilka kändisar vet ni är otrogna?

Någon skrev i tråden om Uggla att han "gillar att knulla fjortisar"- vet vi mer om detta?
Även vad gäller Zlatan och Chippen påstås det ju om en specfik historia efter en EM kval match om jag inte minns fel, vet ni något mer som tyder på att dessa herrar strular runt?
I Katrin Schulmans blogg kommenteras det ibland från en eller flera olika personer som påstår att Alex är otrogen.

Come clean med allt du vet, antingen om ovan nämnda personer eller någon annan som kan definieras som känd
Citera
2008-05-07, 14:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Vilka kändisar vet ni är otrogna?

Någon skrev i tråden om Uggla att han "gillar att knulla fjortisar"- vet vi mer om detta?
Även vad gäller Zlatan och Chippen påstås det ju om en specfik historia efter en EM kval match om jag inte minns fel, vet ni något mer som tyder på att dessa herrar strular runt?
I Katrin Schulmans blogg kommenteras det ibland från en eller flera olika personer som påstår att Alex är otrogen.

Come clean med allt du vet, antingen om ovan nämnda personer eller någon annan som kan definieras som känd

Dj Mendez var otrogen med en tjej från Enköping på den tiden han var gift (vet inte om han är gift fortf.)

Uffe Ekberg i Ace of base sätter frekvent på andra än sin fru Johanna har jag hört.
Citera
2008-05-07, 16:12
Bannlyst
Har ni nyhetstorka på aftonhoran igen ?

Annars är det väl ingen hemlis att fredrik och filip emellanåt är bättre vänner än vanligt och de har ju respektive.
Citera
2008-05-07, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Har ni nyhetstorka på aftonhoran igen ?

Annars är det väl ingen hemlis att fredrik och filip emellanåt är bättre vänner än vanligt och de har ju respektive.

Pastejköks packare?
Citera
2008-05-07, 17:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Vad baserar du det på? Vill du att det ska vara så, således ÄR det så?
Citera
2008-05-07, 17:38
Medlem
RockQueens avatar
Några ex.....

Det här är bara från egen erfarenhet som jag kan komma ihåg för jag har nog varit en slyna men å andra sidan är det inte jag som avrit otrogen.

Sebastian Bachn - Gift sen länge med Maria

Jakob- The Poodles går nog bra nu men han har ju haft sin fula, hattmakare till fru länge så han tröttnade väl...

Yannick Gears - Han försöker va heol-ylle va?'

Manson ala 2002- Hon bruden i " Bewitched"

Well, finns fler och jag måste tillägga att det är personligt upplevt...
Kanske ska tillägga Peter Steele... M.m
Citera
2008-05-07, 17:47
Medlem
RockQueens avatar
Hepp...

När jag väl kom att tänka på ämnet så ligger Nick Borg ( Backyard Babies) nära... (Var ihop med sarah då) Marko ( The Haunting) Har ju en fru som han var gift med oxå då och har ett fult svampat orange sovrum...Hon jobbar ju förresten nu på Aftonbladet eller va det expressen...
Citera
2008-05-07, 17:52
Medlem
RockQueens avatar
Oj!!!

Glömde visst HERR. OTROGEN himself!

: John Norum

Alltså, jag var ärlig kär i honom men han gillade hellre att belägra många, ( fast han är gift med fittan (Michelle Meldrum)
Lev lyckligt med erat kokain!
Citera
2008-05-07, 18:19
Medlem
sthlmkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockQueen
Det här är bara från egen erfarenhet som jag kan komma ihåg för jag har nog varit en slyna men å andra sidan är det inte jag som avrit otrogen.

Sebastian Bachn - Gift sen länge med Maria

Jakob- The Poodles går nog bra nu men han har ju haft sin fula, hattmakare till fru länge så han tröttnade väl...

Yannick Gears - Han försöker va heol-ylle va?'

Manson ala 2002- Hon bruden i " Bewitched"

Well, finns fler och jag måste tillägga att det är personligt upplevt...
Kanske ska tillägga Peter Steele... M.m

Sebastian Bach, det var en fjäder i hatten du!
Citera
2008-05-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockQueen
Glömde visst HERR. OTROGEN himself!

: John Norum

Alltså, jag var ärlig kär i honom men han gillade hellre att belägra många, ( fast han är gift med fittan (Michelle Meldrum)
Lev lyckligt med erat kokain!

Värsta groupisen..

Det här tråden är som gjord för dig..
Citera
2008-05-07, 20:17
Medlem
RockQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Värsta groupisen..

Det här tråden är som gjord för dig..

Jorå... Man måste ju roa sig med nått... ;P
Citera
2008-05-07, 21:49
Medlem
En av de mest förlåtande fruarna måste väl ändå vara Ulf Elvings fru Karin. Visst nu är han ju gammal och grå,men herre gud på den tid det begav sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in