2008-05-05, 02:57
Bannlyst
Allt börja med att jag hitta ett packet stilnoct på en valborg fest, i deras föräldrars medecin skåp, jag har läst om det och tog 2 10mg(tror jag det var) direkt, hade bara tagit 1 jäger snapps så var inte alkohol berusad.

Efter ett tag börja det kicka igång och allt mer folk hade samlat sig, jag ville bli ännu skönare så jag gick till skåpet igen och tog 2 till, efter ett tag svartna det så det mesta är återberättat. Jag hade satt mig brevid en tjej så sakt att jag sett henne äta snor tidigare idag, så fort hon skulle gå därifrån hängde jag efter henne och påpeka hennes snor ätande.

Har absoult inget minne av något, men jag gav upp med henne tydligen och gick in på toan med ena polaren jag var där med och skulle visa en sak, men det enda jag visa var att jag stog och pissa i handfatet. Han stog och flina åt mig. Efter ett tag så hade jag gått in igen på toan minns jag och tog 2 till.

Jag satte mig i soffan och skulle starta bråk med någon kille, så jag skulle gå där i från annars ringde hon polisen. Jag stog glatt och vänta på farbror blå, mina kompisar sa att jag stog och mummla och att jag skulle ta ett snack med dom. Dom höll på att slita i mig sa dom men jag vägra. Jag kommer ihåg hur glad jag var iallafall.

När polisen kommit sa kompisarna att jag blivit för full och att dom skulle ta mig hem, men icke sa nicke jag skulle med och visa att jag inte var full. Så jag satte mig i bilen och när jag hade satt mig öppna jag den och sprang men allt gick i slowmotion, jag hade kommit 5-6 meter innan dom tog fast mig. Sen var allt svart vakna upp dagen efter med arga blickar och långa samtal med föräldrarna efter det. Var kul att få höra efteråt.

Edit; rapporten är kort för kvällen var kort.
Senast redigerad av partyM 2008-05-05 kl. 03:00.
2008-05-05, 07:01
Bannlyst
hahahahaha, herrejävlar. Detta förgyllde min dag

7/10 trots den var så kort.
2008-05-05, 07:42
Medlem
Ufffes avatar
Haha, vilken jävla ångest, det är sånt här som får en att tänka att det finns andra som har det värre.
2008-05-05, 07:52
Bannlyst
Hehe welcome to the wonderful world of Stilnoct
2008-05-05, 12:08
Medlem
toMishs avatar
Detta är ingen tripp- eller rusrapport, utan en flöddrad kväll återberättad av vänner. Därför låser jag tråden.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in