2008-05-09, 22:56
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Nej, verkligen inte. Han kan väl knappast räknas som en kändis.

Med små mått mätt var han väl det...
Citera
2008-05-09, 23:26
Medlem
Pseud0nyms avatar
Han jobbade iaf som ledare för ett telemarketing team för typ ett år sedan, en nära vän till mig hade honom som chef!
Citera
2008-05-10, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pseud0nym
Han jobbade iaf som ledare för ett telemarketing team för typ ett år sedan, en nära vän till mig hade honom som chef!

Det senaste jag hörde enligt säkra källor var att han och Zubejde skulle köra bakom Linda Rovsing i 2009 års schlagerfestival i Azjerbedjaaan, och enligt ännu säkrare källor så skall Mona Sahlin och Bindan Bindefelt skrivit låten! Och den låten skall bli en riktig schlager som tar Bolsjevikerna och bögarna till makten 2010 och sen ramlar Sverige isär!

Man kan inte ha en fifflare som Sahlin och hennes gelikar att styra Sverige!
Senast redigerad av Pojken2 2008-05-10 kl. 02:27.
Citera
2008-05-10, 09:41
Medlem
Montbarss avatar
Citat:
Nej, verkligen inte. Han kan väl knappast räknas som en kändis.

Hmm, Naken-Jan har förvisso dragit sig tillbaka från rampljuset, men 2003 var han hur stor som helst. Jag minns att massor av löpsedlar hade honom på bild. Jag vill minnas att Naken-Jan var det mest sökta ordet på tidingarnas hemsidor, före händelser som Anna Lindh-mordet och USA:s invasion av Irak. År 2003 var Naken-Jan kung tillsammans med kollegan Sebastian Dawkins.
Citera
2008-05-10, 12:29
Bannlyst
??

Och vem fan är Naken-Janne?
Citera
2008-05-10, 12:44
Medlem
calina85s avatar
Är bästis med hans dotter, och Janne bor kvar i Uppsala och är "seriös" sambo med sin "kvinna"..tror han dragit sig tillbaka som sagt.
Citera
2008-05-10, 12:48
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Är bästis med hans dotter, och Janne bor kvar i Uppsala och är "seriös" sambo med sin "kvinna"..tror han dragit sig tillbaka som sagt.
Är det en transvestit han bor med eller är du bara inte utbildad i hur man använder citattecken?
Citera
2008-05-12, 19:23
Medlem
Koen van Veltems avatar
Nej, det där med Liechtenstein stämde inte. Ringde en kompis i Vaduz, som tog död på det seglivade ryktet. Har ingen aning om var janne håller hus, men jag antar att han inte rantar runt spritt språngande naken
Citera
2008-05-13, 11:18
Medlem
Chinamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainNemo
Kraften hos imaginär glans är stark.

Amen, han har tydligen ett överlägset smil när han kommer o avlossar ett "tjeeeeeena tjejer". Ha ha. Hur många år är naken-jan?
Citera
2008-05-13, 11:37
Medlem
gumses avatar
I går kväll ringde han in till radioprogrammet Karlavagnen, som handlade om nudism.
Citera
2008-05-13, 11:41
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Citat:
Är det en transvestit han bor med eller är du bara inte utbildad i hur man använder citattecken?
Haha, jag tänkte exakt som du!
Citera
2008-05-15, 05:43
Medlem
Chinamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85

kanske lika bra, han levde ju ett väldigt hektiskt liv i strålkastar ljuset juh...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in