Tja, har nu haft min dator på lagning och dom har omformaterat hårddiskarna och allt, 800kr skulle de kosta, sen la dom till 600kr på att lägga till alla maskinvaror eller drivrutiner eller vad det nu heter.
iaf, nu när jag trodde att min nya fräscha dator ska flyta skit snabbt hade jag fel. Den fryser vid flera tillfällen då jag te.x öppnar steam, laddar en hemsida, öppnar diverse program. Vid flera tillfällen då jag lämnat datorn på så har jag kommit tillbaks till en blåskärm, vid blåskärmen stod det något om att maskinvaror/drivrutiner som skall ha hamnat fel eller något, minns inte men något om maskin-program/drivrutins skit vara iaf.
Någon som kan hjälpa mig!? Kan det vara så simpelt att bara radera alla drivrutiner och sedan ladda ned dem igen? Har faktiskt ingen aning om hur jag gör!
EDIT: Fick blåskärm igen så jag tog mig tiden att skriva av de (lol):
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Kontrollera att all ny maskin- och programvara är korrekt installerad.
Om problemet kvarstår kan du pröva att inaktivera eler ta bort nyinstallerad maskin- eller programvara. Inaktivera alternativ för BIOS-minnet som exempelvis caching eller shadowing
Teknisk information:
*** STOP: 0x000000D1 (0x00000040, 0x00000002,0x00000000x, 0x00000000x, 0XB8C9A4650)
PLuS EN MASSA FLER SIFFROR!
Påbörjar dumpning av fysiskt minne. Dumpning av fysiskt minne klar.
hittade även lite intressant som visades efter en scanning av versiontracker:
http://i41.tinypic.com/2whqlh0.jpg