2008-05-04, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlargznarg
Jag får en känsla av att det mest sitter i ditt huvud. Tror ingen bryr sig om din pung hänger lite. Och pungen drar ju ihop sig när man blir kåt och jag antar att det är under sexet du bryr dig om hur den ser ut. Har den fungerat i 30 år utan att få dålig kritik så är det nog bara du som lägger märke till det.

Nejnej, hängpung är en fråga som kan dyka upp på arbetsintervjuer när det gäller högre akademiska yrken. Det bör åtgärdas eller iallafall hanteras på ett gott sätt.
Citera
2008-05-04, 20:38
Medlem
Tackar!

Intressanta synpunkter. Skall säga att jag egentligen aldrig fått några kommentarer från kjoltyg eller så ang. slungan. Mest jag själv som stör mig på detta. Och undrar om andra killar med dito hängpung, upplever samma sak. Har aldrig varit problem med sex, tänker inte på det då. Det är ett jävla i-landsproblem, givetvis, fast jag har inga andra problem än just sådana.....
Känns som ett mindre problem nu dock med alla kommentarer jag fått. Tackar.
Citera
2008-05-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutoFellatio
Nejnej, hängpung är en fråga som kan dyka upp på arbetsintervjuer när det gäller högre akademiska yrken. Det bör åtgärdas eller iallafall hanteras på ett gott sätt.

Härligt att du förstog mig rätt.
Citera
2008-05-04, 21:05
Bannlyst
Citat:
Härligt att du förstog mig rätt.

Citera
2008-05-04, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xsfu

Jag slungar iväg ett enormt frågetecken.

?

Edit: Har kikat med mina vänner nu och jag antar att du menade att det skulle stå förstod. Jag har alltid trott att det heter förstog.
Senast redigerad av Zlargznarg 2008-05-04 kl. 22:09.
Citera
2008-05-04, 22:11
Medlem
Bajskorvs avatar
Tråden vore mycket bättre ok TS postade en bild som underlag.,,,

Svårt att säga nåt utan att ha på fötterna...
Citera
2008-05-04, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskorv
Tråden vore mycket bättre ok TS postade en bild som underlag.,,,

Svårt att säga nåt utan att ha på fötterna...

Har man hängpungen på fötterna hänger den iaf LITE mer än den brukar göra.

*diplomatisk*
Citera
2008-05-04, 22:32
Bannlyst
Citat:
Jag slungar iväg ett enormt frågetecken.

?

Edit: Har kikat med mina vänner nu och jag antar att du menade att det skulle stå förstod. Jag har alltid trott att det heter förstog.

Bingo! Och egentligen så var det ju inte elakt? Om 5 år kanske du skulle göra bort dig utav bara helvete om du sökt jobb och skrivit förstog, så hade du inte fått jobbet och inte gift dig med den där tjejen på kontoret och aldrig skaffat familj utan dött ensam. För att sammanfatta allt så säger jag bara att jag gjorde det för din skull! Hoppas du får det där jobbet! Puss!
Citera
2008-05-04, 22:50
Medlem
Läskigs avatar
Det sägs vara obekvämp att ha hängpung ocm man är en hängiven cyklist, så om du är det kan jag förstå om du har ett problem.
I övrigt brukar väl Hyland vara ganska så stolt över sin hängpung, skicka upp lite bilder i någon av hans trådar så kanske du får lite goda komplimanger som får dig på bättre tankar.
Citera
2008-05-04, 22:54
Medlem
Katarsiss avatar
Gravitationen ordnar så att alla män får hängpung med tiden, så oroa dig inte.
En dag sitter ni där på hemmet hela högen med pungen nedstoppad i en av strumpskaften
Citera
2008-05-04, 23:01
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Gravitationen ordnar så att alla män får hängpung med tiden, så oroa dig inte.
En dag sitter ni där på hemmet hela högen med pungen nedstoppad i en av strumpskaften

Tror ändock inte min pung, den är som en stenhård worster pung. (en sån där hund man ser kulorna bakifrån)
Citera
2008-05-05, 23:00
Medlem
Vafan är en hängpung? pungar ska väl hänga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in