Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-04, 00:11
Medlem
Ja som rubriken säger, detta gäller dock enbart vissa sidor på internet, inte i word eller så, inte på FB heller.
Man trycker, så får man vänta vänta vänta sen gör den ett mellanrum, varför?

Kan tillägga att medans de laggar kan jag skriva andra bokstäver och så kommer mellanrummet sen eller mitt i ordet.
Citera
2008-05-04, 12:42
haha, det var nog det lustigaste jag hört talas om.
vad är det för tangentbord? trådlöst?
Citera
2008-05-04, 15:14
Medlem
Sorkus avatar
Fungerar det bra i andra webbläsare då? Vad använder du för webbläsare?
Citera
2008-05-06, 17:49
Medlem
Shit jag hade glömt att jag skrev denna tråd.

Jag kör firefox och har en laptop.

Är som sagt vissa sidor bara som den laggar på (www.ps3walls.com t ex)
Citera
2008-05-06, 18:15
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Shit jag hade glömt att jag skrev denna tråd.

Jag kör firefox och har en laptop.

Är som sagt vissa sidor bara som den laggar på (www.ps3walls.com t ex)
Firefox överlag drar mycket mer kraft och resurser än IE speciellt om du har många Add-ons installerade... Dessutom brukar Firefox bugga ur på Flashsidor, har tröttnat på den och kör hellre Opera eller IE7.
Citera
2008-05-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Firefox överlag drar mycket mer kraft och resurser än IE speciellt om du har många Add-ons installerade... Dessutom brukar Firefox bugga ur på Flashsidor, har tröttnat på den och kör hellre Opera eller IE7.

Mja, jag bytte från IE till Firefox då hela datorn var seg som sirap när jag körde IE.

Nu är det ju inte som så de laggar heller, ni som lirar onlinespel förstår, de är som att ha väldigt hög MS enbart på spaceknappen. För mellanrummet kommer förr eller senare, men innan dess kan man fortsätta skriva.
Citera
2008-05-06, 19:13
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Mja, jag bytte från IE till Firefox då hela datorn var seg som sirap när jag körde IE.

Nu är det ju inte som så de laggar heller, ni som lirar onlinespel förstår, de är som att ha väldigt hög MS enbart på spaceknappen. För mellanrummet kommer förr eller senare, men innan dess kan man fortsätta skriva.
Du har troligtvis något som laggar datorn kolla i aktivitetshanteraren vad som drar minne o cpu. En nystartad XP bör dra under 2% cpu och ca 120Mb minne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in