New Born, Bliss, Plug in baby och Starlight. Dock är detta de ända låtarna som jag hört av Muse

Har i och för sig resten på datorn.
Men fan va bra att denna tråden kom för nu kan jag fråga något som jag länge grubblat över. Hur uttalas Muse egentligen? Är det typ "Mjus", "Mu-se" eller något annat?