2008-05-03, 17:56
  #1
Medlem
Typemynames avatar
Muse är fan ett av världens mest underskattade band. De förtjänar mer respekt än vad de får. Så vilken är den bästa Muse låten enligt er?
Citera
2008-05-03, 18:28
  #2
Medlem
M__s avatar
Plug in baby är jävligt bra, en av de få låtar jag hört av muse
Citera
2008-05-03, 18:30
  #3
Medlem
Thoughts of a dying aethist är min favorit, dock är nästan alla låtar på black holes albumet bra
Citera
2008-05-03, 18:32
  #4
Medlem
Adversariuss avatar
Första fyra på Absolution, Assassin och Map Of Your Head.
Citera
2008-05-03, 18:46
  #5
Medlem
Typemynames avatar
Plug in baby är riktigt nice. Men min favorit är nog Map of your Head.
Citera
2008-05-03, 19:06
  #6
Medlem
reborns avatar
Blackout och Time is running out är bland de bättre. Men nästan alla är fan bra.
Citera
2008-05-03, 19:17
  #7
Medlem
Aldhisslans avatar
Hysteria.
Citera
2008-05-03, 19:19
  #8
Medlem
negerapans avatar
Starlight
Citera
2008-05-03, 19:29
  #9
Medlem
Adde_87s avatar
Citizen Erased, Hysteria eller Bliss
Citera
2008-05-03, 20:21
  #10
Medlem
New Born, Bliss, Plug in baby och Starlight. Dock är detta de ända låtarna som jag hört av Muse Har i och för sig resten på datorn.

Men fan va bra att denna tråden kom för nu kan jag fråga något som jag länge grubblat över. Hur uttalas Muse egentligen? Är det typ "Mjus", "Mu-se" eller något annat?
Citera
2008-05-03, 20:22
  #11
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qzr1
New Born, Bliss, Plug in baby och Starlight. Dock är detta de ända låtarna som jag hört av Muse Har i och för sig resten på datorn.

Men fan va bra att denna tråden kom för nu kan jag fråga något som jag länge grubblat över. Hur uttalas Muse egentligen? Är det typ "Mjus", "Mu-se" eller något annat?

Det uttalas "mjus"! (:
Citera
2008-05-03, 20:32
  #12
Medlem
Saferider0.02s avatar
Muse, underskattade? Det är väl snarare ett väldigt stort band som fått mycket uppmärksamhet.

Min favorit är utan tvekan Citizen Erased från Origin of Symmetri. Tycker hela den plattan är bättre än både Absolution och Black Holes... tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in