Jag har varken tagit några stora mängder eller krampat men har flera vänner/bekanta som krampat. Faktiskt så har samtliga vänner, som jag vet om knaprat Tram, krampat

Vilka mängder det handlar om vet jag inte. Två av fallen har varit låga doser iaf. En av vännerna har krampat flera ggr. Jag vet att det inte handlar om några monsterdoser i det fallet iaf. Men jag är nästan säker på att just den människan hade tagit tidigare på dagen också... Han tog dagligen, morgon & eftermiddag typ... Länge. 5-6 tabletter åt gången, men det är ju en låg dos... typ 300 mg bara.
Nej förresten... Har EN kompis som inte krampat

Men hon har aldrig tagit mer än ca 3 tabletter heller... Och det är väl vad jag tagit som mest också... som en dos alltså.
Jag är väldigt mottaglig för alla Opi så jag har stor respekt för Tram. Jag skulle förmodligen krampa på väldigt låga doser... med min tur här i livet. Så jag riskerar inget

Alltså... att krampa på Tram är så vanligt att jag faktiskt räknar in det i "ruset". Som en vanlig biverkning typ... som klåda. "Jaha, du krampade igår. Ja, så blir det ju..."
Vad 17 är det med Tram som gör det så krampigt... En vanlig, relativt svag värktablett. Nu känner jag inte ens av dom så jag behöver iaf inte oroa mig för några krampanfall.